Nekadašnja pruga Petrovaradin - Beočin u budućnosti biciklistička i pešačka staza "Zelena oaza"

Koridor nekadašnje pruge Petrovaradin - Beočin u narednim godinama će postati turistički pravac "Zelena oaza", namenjen biciklistima i pešacima.
Nekadašnja pruga Petrovaradin - Beočin u budućnosti biciklistička i pešačka staza "Zelena oaza"
Foto: Pixabay
Na ovaj plan obavezali su se predstavnici Pokrajine i Republike i najavili izradu projektne dokumentacije za stazu na potezu dugom 17,5 kilometara.
 
U ovom trenutku nema informacija o vrednosti celog posla na području koji će biti proglašen za područje posebne namene.
 
"Formirana je radna grupa za realizaciju važnog projekta izgradnje 'zelene staze', sa ciljem da se što više razvija ciklo-turizam, kome Sekretarijat pridaje poseban značaj. Biće raspisana javna nabavka za izradu dokumentacije za ovu stazu i po njenom završetku imaćemo predstavu o troškovima izvođenja radova, a potom će se utvrditi svačiji udeo u izgradnji", poručio je pokrajinski sekretar za privredu Nenad Ivanišević.
 
On je dodao da će u narednom periodu biti predstavljena i mobilna aplikacija namenjena biciklistima na teritoriji Fruške gore, kao rezultat mapiranja biciklističkih i pešačkih staza dužine oko 250 kilometara.
 
U Srbiji je, kaže, čak i u vreme korone bilo više od 17.000 cikloturista.
  • stvarno...

    08.10.2021 01:47
    @ Eee
    šta fali da ti postaneš putnički operater mini garnitura na tim relacijama, taman da budeš evidentiran kao prvi takav za prigradski saobraćaj u Srbiji? I navedi mi kargo operatere koji bi koristili te pruge i lokalne samouprave koje bi učestvovale u finansiranju radova na njima, makar to bili samo putni prelazi?
    Za Rumenku se ne sekiraj, ona će do Karlovaca čim joj naprave stanicu na "brzoj". Tu već sad možeš da se prijaviš za operatera, pod uslovom da imaš bar jednu mini garnituru.
  • no way

    08.10.2021 00:48
    @ Лиманац
    batali ideju o železnici u prigradskom saobraćaju, ta pruga preseca put do Instituta u Kamenici, zaglavila bi hitna na prelazu na kom ni rampa ne bi radila da je stave, a o održavanju vegetacije na prelazu nema govora, ako i vozove u lokalu ima ko da održava jer ljude su ili oterali sa železnice ili poterali u Zemun.
  • Wnj

    07.10.2021 22:13
    Lupate, a da ne znate stanje na terenu.... pruga kada je funkcionisala nije bilo 80% objekata izgrađeno uz nju u Petrovaradinu i Sremskoj Kamenici, a u međuvremenu kada je ukinuta bilo je dozvoljeno graditi skoro uz šine, pa ne znam kako bi bilo da voz prolazi tik uz desetine kuća koje su tu legalno? Takođe stotine biciklista ide najčešće vikendom ka Fruškoj i uz put kakav je veoma je nebezbedno, a sa ovom stazom bi se mnogo toga rešilo na bolje, kako veza Petrovaradin - Sr.Kamenica, tako i ka Novom Sadu preko Mosta Slobode. Mana je što je projekat rađen već jednom ili dva puta, pa opet neko trpa pare u džep.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti