Rekli ste o saobraćaju u Novom Sadu kad padne kiša: Ocena 1 - "ako imaš čamac, onda je okej"

Kiša koja je pala u petak izazvala je poremećaj u novosadskom saobraćaju. U ponedeljak je ponovo pala, ali je situacija, čini se, nešto bolja.
Rekli ste o saobraćaju u Novom Sadu kad padne kiša: Ocena 1 - "ako imaš čamac, onda je okej"
Foto: 021.rs

Pojave bara na saobraćajnicama obeležile su petak. Tada smo i pitali čitaoce da ocene saobraćaj u Novom Sadu kada padne kiša.

U anketi je prikupljeno gotovo 5.000 glasova, a 65,7 odsto njih je otišlo na odgovor da je saobraćaj u gradu za ocenu 1 - užasan. Nešto više od 21 odsto glasova pripalo je oceni 2 - saobraćaj je loš, ali bi moglo da bude i gore.

Nešto više od osam odsto glasova dobila je ocena 3, samo 0,9 odsto smatra da je saobraćaj okej, a 3,7 odsto njih da je - odličan.
 
Na Fejsbuku i na sajtu pojavili su se mnogi komentari, koji su obrazlagali šta čitaoci 021.rs misle o saobraćaju. I dok su kritike bile najčešće, neki su utešno poručivali da situacija u Novom Sadu kada padne kiša i dalje bolja u odnosu na situaciju u Beogradu.
 
"Planiram da nabavim jedan čamac na naduvavanje i tomos 4 pentu da držim u kolima za slučaj kada padne kiša u Novom Sadu", napisao je Ivan na Fejsbuka, dok je Nemanja konstatovao - "ako imaš čamac, onda je okej (saobraćaj)".
 
"Ne treba ni kiša u Novom Sadu, već par godina je saobraćaj katastrofa. Bulevari više nisu dovoljni za ovoliki broj vozila, potrebni su nam nadvožnjaci, podvožnjaci, petlje kao na Novom Beogradu, ali nažalosta, nema mesta - digli zgrade. Vozači kao da voze svemirske brodove, a ne auta, prosto se hrvaju sa njim, a međusobno uvažavanje i kultura u vožnji su u debelom minusu", napisao je Dražen. 
 
Opširan komentar ostavio je Miroslav, koji je odlučio da, kako je napisao, bude "drveni advokat" svim vozačima, pošto ih većina okrivljuje za probleme u saobraćaju. 
 
"Smatram da nije fer da se sve svali na vozače. Pokušaću i da objasnim zašto. Saobraćaj jeste loš kada pada kiša, ali gradska infrastruktura ionako već nesrećnu situaciju u gradu čini još gorom. Horizontalna saobraćajna signalizacija (trake, oznake na asfaltu) praktično ne postoji kada padne kiša. Razlog broj jedan je to što se voda ne cedi ni približno dovoljno brzo, odvodi ne rade svoj posao, a i tamo gde rade je džaba, kada su mnoge ulice po gradu grbave, te se stvaraju bazeni gde god nema odvoda, jer asfalt nije ravan. Drugi razlog je to što su linije inače loše vidljive, a u uslovima kiše, pogotovo noću, postaju nevidljive. Kada se provozate po nekom evropskom gradu onda shvatite koliko je to kod nas zapravo loše urađeno. Problem je i potpuno odsustvo regulative po pitanju svetlećih reklama, pa ti tako po perifernom vidu svetle apoteke, kladionice, brze hrane sa jarko crvenim i zelenim bojama, pa ionako već nepregledne gradske deonice čine još nepreglednijim zbog sveopšteg zasićenja vizuelnog prostora. Ili kako bi se ukratko reklo: ovaj grad kakav je jeste rezultat teškog zločina nad urbanizmom, i to je zločin koji ne prestaje", napisao je on. 
 
 
Nakon opširnog Miroslavovog komentara, čitalac na sajtu koji se potpisao kao "Verdi" zaključio je samo - "Srpska Venecija".
 
"Luk" je napisao da mu je bicikl okej, a da mu je jedini problem taj što mora da izbegava kolovoz jer ima mnogo bara, pa motorna vozila mogu da ga poprskaju. 
 
Dosta komentatora se požalilo na automobile koji stanu sa strane i upale sva četiri žmigavca, smatrajući da su time ispali fer. Mnogi su predložili da ih treba više sankcionisati. 
 
"Kada gradski prevoz bude pouzdan po pitanju vremena polaska, ili kada bar ugradite velike stanične ekrane da se zna za koje vreme dolazi ili koja je poziciju vozila, onda će možda ljudi imati više poverenja u gradski prevoz a manje sedati u auta tokom ovih kiša. I pojačajte broj linija i polazaka", napisao je "Lucky". 
 
Neki su ukazali na to da do zagušenja mora da dođe usled viška stanovnika i automobila na malom prostoru. 
 
"Kad bi komunalci uredno čistili zapušene šahtove pred sezonu kiša, ne bi dolazilo do ovoga. Znači amateri rukovode gradom", zaključio je jedan od komentatora. 
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • GOGI

    09.11.2021 10:44
    :(
    odlazimo iz ovog nekad lepog grada....u neki drugi lepši grad..
  • Drum

    08.11.2021 15:55
    Pored toga što padavine obilnije ili manje obilne naprave probleme, čim padne kap kiše, tada svi krenu nekuda autom. Eto baš kada pada kiša svi moraju autom.
    Ne znam za druge, ali ja primetim povećan broj vozila na ulicama.

    Još gore što bar njih 50% voze brzinom koja je van svake pameti, vuku se 20 do 30 na sat bez razloga. Pa time naprave još goru gužvu. Jeste klizavo, voda na kolovozu, ali se može voziti onih propisanih 50 bez problema, samo malo veće rastojanje.
  • NS

    08.11.2021 15:40
    Moj lepi Novi Sade u šta te pretvorise... u ruglo i sprdnju bez trunke kulture.... ko može da se seti ovog grada 80’ godina prošlog veka... tada je bio ubedljivo, ali ubedljivo najlepše mesto za život na svetu.... e moji sugradjani da li će doći vreme da se svi jednog dana upitamo da li ponovo želim takav grad ili će nas zauvek pregaziti nekultura, bahatost, sebicnost????

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti