Kobna rampa kod Stepanovićeva godinama neispravna
Rampa na pružnom prelazu u Stepanovićevu na kom je prekjuče poginulo troje Novosađana, godinama pre nesreće nije radila kako treba, javljaju mediji. Na spornoj pruzi poginuli su profesori Nataša Dangubić, Aleksandar Protić i Miomir Đurković koji su pokušali automobilom da se provuku ispod spuštenih branika.
Prema izjavama meštana, ovakav prelazak preko pružnog prelaza u Stepanovićevu je uobičajen jer se polubranici na rampi ne podižu nakon prolaska kompozicije, pa se vozači, umesto da čekaju i po pola sata, tuda provlače.
Posao održavanja rampi i odgovornost za njihove kvarove snose "Železnice Srbije", koje uglavnom popravljaju rampe na lokacijama gde je velika frekventnost vozova, dok one sa manjim obimom železničkog saobraćaja zapostavlju. Najsličnije fatalnom prelazu u Stepanovićevu su rampe u Budisavi i Šajkašu, koje se nalaze u očajnom stanju.
Prošao i policijski automobil?
Očevici tvrde da profesori nisu bili jedini koji su tada prošli ispod spuštenih branika, već da su pre njih prošla tri vozila od kojih je jedno bilo policijsko. Novosadska policijska uprava pokrenula je istragu kako bi utvrdila da li je pre nesreće preko zatvorenog pružnog prelaza u Stepanovićevu prošao i policijski auto, piše Blic.
Ukoliko se ispostavi da jeste, protiv policajaca koji su se u njemu nalazili biće pokrenute odgovarajuće mere.
Komentari 11
Dinosaurus
Iskreno saučešće porodicama.
Slave
Us... sam se !
A slazem se da treba postaviti kameru na taj prelaz ali ne da bi se kaznjavali vozaci nego da neko moze da proveri da li je rampa u funkciji i da u razumnom roku izadje da je popravi
Iskreno saucesce porodicama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar