APV: U toku tiha najava privatizacije GSP; SSP: Otkud štrajk u "zlatnom dobu"?

Akcija progresivne Vojvodine saopštila je da podržava štrajk vozača GSP i njihove zahteve, dok se Stranka slobode i pravde pita otkud štrajk u "zlatnom dobu".
APV: U toku tiha najava privatizacije GSP; SSP: Otkud štrajk u "zlatnom dobu"?
Foto: 021.rs

Kako kažu, rukovodstvo ovog javnog preduzeća odlučilo je da od 26. januara redukuje broj polazaka i tako uveća gužve u autobusima, a putnike izloži većem riziku od kovida19.

Ovaj potez je načinjen umesto da je preduzeće privremeno angažovalo nove radnike i izbeglo kolaps gradskog prevoza, smatra APV.

"Štaviše, uprava GSP-a ne vodi računa ni o tome da zaradama stimuliše vozače koji su ostali da rade u tom preduzeću, na radnim mestima s povećanim rizikom, dok se milioni iz gradskog budžeta razbacuje na nepotrebne stvari, kao što je iznajmljivanje novogodišnjih ukrasa u februaru. Ovim putem podsećamo gradsku vlast da javni prevoz u Novom Sadu postoji više od sto godina i da je još u vreme SFRJ bio jedan od najfunkcionalnijih u državi, a sad je pred raspadom", navode u ovoj partiji.
 
Stav APV je da najavljeni štrajkovi vozača i redukcija broja polazaka autobusa predstavljaju "tihu najavu privatizacije GSP-a, koji je već duže vreme na meti SNS tajkuna". 
 
"Zato ga moramo zajedno braniti i sačuvati, kao i druga gradska javna dobra", zaključuju u Akciji progresivne Vojvodine.
 
"Zlatno doba" samo za odabrane
 
Restrikcije polazaka autobusa na gradskim linijama, a zatim i najavljeni štrajk vozača tresu preduzeće od kojeg zavisi javni saobraćaj u Novom Sadu, konstatovao je Gradski odbor Stranke slobode i pravde.
 
"Šta još treba da se dogodi da bi gradska vlast, koja gazduje GSP, shvatila da nešto ne funkcioniše i preduzela konkretne korake?", navodi ova stranka.
 
Dodaje da je kovid kriza samo ogolila hronični problem ovog preduzeća.
 
"GSP 'Novi Sad' kuburi s nedostatkom vozača jer su plate male, a odgovornost velika. Sada, kad su zaposleni počeli da oboljevaju - doslovce više nema ko da vozi autobuse, što stvara dodatni pritisak na zdrave vozače, ali i građane koji su zbog proređenog reda vožnje prinuđeni da trpe gužve, izlažu se dodatnim rizicima od zaražavanja, kasne na posao...", navodi SSP.
 
Zaključuje saopštenje pitanjima kako je moguće da u vremenu kada se novac deli šakom i kapom, gradski oci ne mogu da pronađu način da obezbede povišicu za sugrađane koji predano obavljaju veoma odgovoran posao i konstatuje da je "zlatno doba" rezervisano samo za odabrane.
  • Lošmi

    05.02.2022 13:08
    Istrajati
    Podrška vozačima a sadašnjoj vlasti što pre da vidimo leđa.
  • Draginja

    05.02.2022 03:04
    Podrška štrajku
    Krenite u štrajk i nemojte odustati dok vam neispune sve zahteve .U GSP-u NS ima više inženjera nego američka NASA , a ovih sa kupljenim diplomama što su lepili plakate za kojekakve stranke ima ,,mali milion" ,tu je glavni problem .
  • Veternik

    03.02.2022 21:19
    Hak
    Misa Cica za direktora.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti