Napominju, međutim, da se mora obezbediti minimalni nivo funkcionisanja sistema kako građani ne bi trpeli.
DSS smatra da je "neophodno povećati zarade vozačima od kojih potpuno zavisi celokupni javni gradski saobraćaj u Novom Sadu", ali dodaju da će to "samo na kratak rok odložiti suštinski problem lošeg funkcionisanja novosadskog javnog gradskog prevoznika".
"Niz garnitura nestručnog rukovodstva JGSP-a bez dovoljnog menadžerskog kapaciteta i adekvatne podrške Grada, uz nedostatak hrabrosti za hvatanje u koštac sa suštinskim problemima transporta putnika u gradu, dovode do stvaranja slike u javnosti da je JGSP bolesnik čiji se nagomilani problemi jedino mogu rešiti privatizacijom od strane firmi sa egzotičnih ostrva, a što je najgore rešenje za građane Novog Sada", navodi DSS.
Ističu da se "nagomilani problemi u JGSP Novi Sad neće rešiti povremenom nabavkom autobusa, niti kozmetičkim promenama u menadžmentu preduzeća, niti privatizacijom, već isključivo sistemskim pristupom i promenom politike i modela javnog i celokupnog saobraćaja u gradu".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 29
Хаха
Можда се једног дана и деси чудо па се као народ сложимо уместо што свака бранша штрајкује засебно док је остали пљују. За то време све поскупљује, куповна моћ нам опада, а политичари се богате.
Ja
Stohadin
Imali smo vašeg pulena Balaća ( žali Bože ) za direktora i molim da se uzdržite od bilo kakvih komentara.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar