Građani gube novac na kursnim razlikama turističkih agencija
"Turističke agencije moraju da shvate da je i oglas garancija – sve što su stavili u svoje kataloge ili novine je garancija potrošačima, jer oni upravo na osnovu tih oglasa donose odluku preko koje agencije će ići. Prema tome, oni prave prekršaj obmane potrošača", kaže Papović.
Prema rečima šefa novosadske poslovnice "Kon Tikija" Bojana Mavrenskog, sve agencije posluju na taj način jer im banke ne dozvoljavaju da svoja dugovanja stranim partnerima izmiruju u dinarima, već devize moraju da kupuju prema bankarskom kursu. Mavrenski kaže da je tačno da su građani oštećeni zbog njihovog sistema naplate kursne razlike, ali su, prema njegovom mišljenju, u pitanju male cifre.
"Ako tako gledamo, u suštini jesu oni oštećeni, ali mi živimo u Srbiji gde je plaćanje u dinarima. Mi smo zbog toga i tražili od Narodne banke da se primaju devize, ali oni to nisu dozvolili nijednoj agenciji. Zbog toga su, na kraju, građani ti koji plaćaju tu malu razliku od dvadesetak do pedeset evra, u zavisnosti od cene aranžmana", navodi Mavrenski za 021.
Pre uplate proverite sa turističkom agencijom koji sve troškovi ulaze u visinu iznosa u dinarima za turistički aranžman. (M.Sovilj)
Komentari 25
Andrla
Nemanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar