Most je dugačak 55 metara a biće izrađen od demontiranih elemenata montažno – demontažne konstrukcije koja je bila postavljena preko Dunava u Novom Sadu, dok nije izgrađen novi Žeželjev most.
Radnici konzorcijuma firmi koji čine "Karin komerc" i "Geodetski biro" iz Veternika, "Čelik" iz Bačkog Jarka i "Trioprojekt" iz Beograda rade i vikendom, jer je rok za završetak postavljanja novog mosta i uspostavljanje saobraćaja na delu pruge prema Beogradu 19. april.
Projektom je predviđeno da se obezbede dve pešačke staze preko mosta, a do sada je postojala samo jedna.
Montažno-demotažni most MD-88, odnosno most "Boško Perošević", rasklopljen je 2019. godine. Nakon demontaže delovi su se nalazio na Ranžirnoj stanici, a "Infrastruktura železnice Srbije" odlučivala je o njegovoj daljoj upotrebi.
Most u Novom Sad je otvorio 30. maja 2000. godine tadašnji predsednik Jugoslavije Slobodan Milošević i dao mu ime po nekadašnjem predsedniku Izvršnog veća Vojvodine, koji je ubijen nekoliko nedelja ranije. Most je trebalo da služi samo četiri godine, ali je na kraju opstao 18 godina uz nekoliko popravki. Inače, ovaj most je bio specifičan po tome što je u njega udarilo više brodova nego u bilo koji drugi u Novom Sadu.
"Infrastruktura železnice Srbije" saopštila je ranije i da će urediti prilaze i pešačke staze i postaviti novo osvetljenje na mostu, čime će se povećati bezbednost ali i ceo prostor biti lepši.
Komentari 5
pajo patak
mile
Banderaš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar