Završena obnova Grebenskog puta na Fruškoj gori

Obnovom poslednje i najugroženije deonice, od Crvenog čota do Zmajevca, završena je kompletna obnova Grebenskog puta (Partizanski put) na Fruškoj gori.
Pokrajinski sekretar za energetiku, građevinarstvo i saobraćaj Ognjen Bjelić rekao je da je na ovaj način dobijeno preko 20 kilometara kvalitetnog puta na padinama Fruške gore.
"Za realizaciju ovog projekta iz pokrajinskog budžeta do sada smo izdvojili skoro 857 miliona dinara, od čega je za finansiranje ove poslednje deonice, od Crvenog čota do Zmajevca, na konkursu Uprave za kapitalna ulaganja Opštini Irig dodeljeno nešto više od 292 miliona dinara", istakao je Bjelić. 
Podsetivši na to da su rekonstruisane i deonice Banstol - Odmaralište Elektrovojvodine - Iriški venac, resorni sekretar je naglasio da se uređenjem fruškogorskih saobraćajnica posebno doprinosi i razvoju turizma, te da će ovaj način biti olakšan dolazak do svih destinacija na Fruškoj gori.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Cyclist

    19.03.2022 09:10
    Delimično
    Lepo je što je sada sređena većina tog puta, ali je netačno da je ceo put rešen. Deo od "malog Čota" kod Sviloša, preko Rohalj baze do HR granice (kod Neština) nije ni pipnut, ima tu cca 15km, baš na grebenu. Nadam se da je i to u planu, taj deo je katastrofalan
  • Sremica M.

    18.03.2022 15:07
    Partizanski put!
    To je PARTIZANSKI PUT.Ne grebenski.Prestanite da prekrajate istoriju.
  • dijasporac

    17.03.2022 22:22
    @Đoko
    Nekada je tim drumom od Besenjavackog Prnjavora do cementare u Beocinu prevoz laporca radila sama fabrika cementa a privatizacijom cementare Lafarge je odustao od svog voznog parka te ugovorio taj posao sa firmom koja se od tog posla razvila i razmahala. Uzgred, za Lafarge oni rade i sve poslove na betonskim radovima, no to je njihova privatna poslovna saradnja. Obnova druma Bes.Prnjavor-Beocin je kostala 3.5 miliona eura i posao je koliko ja znam dobio Sremput (bivsi Ruma put) ali posto su vlasnici te dve firme dobri ( koliko si mi dobar, e) mozda je Karin bio podizvodjac.

    Inace da nije Lafargea taj drum kao vecina sporednih nikada ne bi bio zimi ociscen od snega a verovatno bi bio zapusten kao i ostali, uostalom parce od novog Lafargeovog kopa do velikog Besenova je totalni karambol, podlokan, pun rupa put koji ne treba cementari a nije bitan ni drzavi.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti