Novi red vožnje i nova autobuska linija

Novi red vožnje za vozila Gradskog saobraćajnog važi od danas, a glavna novina je uvođenje prve školske autobuske linije u Novom Sadu, koja Adice povezuje sa Veternikom, odnosno Osnovnom školom "Marija Trandafil".  
Novi red vožnje za vozila Gradskog saobraćajnog važi od danas, a glavna novina je uvođenje prve školske autobuske linije u Novom Sadu, koja Adice povezuje sa Veternikom, odnosno Osnovnom školom "Marija Trandafil".

Na ovoj relaciji, ali i još nekim prigradskim linijama, saobraćaće pet nedavno nabavljenih autobusa menjeg kapaciteta, kaže za Radio 021 portparol Gradskog saobraćajnog, Borislav Zeljković. "To je linija broj 21 Novi Sad – Šangaj, linija broj 30 Novi Sad – Pejićevi salaši i linija broj 35 Novi Sad – Čenej. Mini autobusi su planirani na tim linijama, u onim periodima kada imamo manji broj putnika, odnosno kada je skuplje slati solo autobus na dizel gorivo, nego mini autobus na komprimovani prirodni gas", objašnjava Zeljković.

Manji autobusi imaju 15 mesta za sedenje i 21 za stajanje, a pogon je na komprimovani prirodni gas. Kupljeni su od italijanskog "Iveka" za 625.000 evra.

Portparol Gradskog saobraćajnog dodaje da će na gradskim ulicama od danas biti više vozila, odnosno 204 autobusa, što će omogućiti povećanje broja polazaka i skratiti vreme između polazaka na određenim linijama. "Na nekim linijama će se povećati broj vozila u špicevima, kao što su linije sedam i 14, s tim što će na liniji 14 saobraćati autobus više, tako da će vreme čekanja biti skraćeno čak s 30 na 20 minuta. Na lniji 12, takođe u špicu, autobusi će ići na 10, umesto na dosadašnjih 11 minuta. Osim toga, na nekim linijama uvode se zglobni umesto solo autobusa, takođe u špicu, kao što je to na liniji broj devet", kaže Zeljković.

Zimski red vožnje, važiće do 1. jula naredne godine. (D.S.)

  • prevoznik

    01.09.2011 16:46
    bus skoro dzaba
    Koga interesuje cena novog mini busa marke Tojota sa pogonom na dizel gorivo 23+6 sedista i smesnom cenom od 17.500 eura neka pogleda na WWW.autoline-eu.rs i ako se razume u ovu vrstu vozila neka ostavi svoj komentar.
  • 01.09.2011 13:19
    @En
    Evo izvoli pa odvezi jedan krug na osmici pa da te pitam za zdravlje i da li si nervozan/na...
    To je najgora trasa u gradu, prolazi se kroz najveće gužve počevši od Hadži Ruvimove pa skroz do Štranda. Na tu liniju bi najbolje uvesti dvozglobne autobuse, ali za to nema tehničkih mogućnosti prvobitno zbog skretanja iz Kralja Petra u Kisačku, a drugi problema (onaj teže rešiv) bahati vozači koji svakako ostavljaju svoja vozila pa se i ovi zglobni autobusi jedva provuku.
    Zato ne krivite vozače za gužvu i što dugo čekate dugo autbus nego bahate vozače automobila koji ih parkiraju gde stignu. Nije ni vozačima GSP-a zanimljivo da voze sporo i da kasne, nego da što pre završe krug kako bi na okretnici imali MALO odmora...
  • Nikola

    01.09.2011 12:41
    Linija br. 8
    Na osmici se mozda koristi isti broj vozila, ali veceg kapaciteta. Ako se ne secate, do pre 3 godine su na osmici vozili solo autobusi (kapaciteta do 100 ljudi), a onda su uvedeni zglobni (kapaciteta do 160 ljudi).

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti