Heineken te poziva na ekskluzivno gledanje polufinala UEFA Lige šampiona u Novom Sadu, ispred Spensa

Heineken, ponosni sponzor UEFA Lige šampiona ove godine pripremio je posebno iznenađenje za sve fudbalske navijače i navijačice.

Ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu ove godine će imati priliku da prate polufinalne utakmice jednog od najuzbudljivijeg i najpopularnijeg klupskog takmičenja na spektakularnom događaju koji organizuje Heineken u sredu 4. maja od 18 časova ispred Spensa u Novom Sadu.

Novosađani i gosti ovog grada imaće priliku da budu deo jednog ovakvog ekskluzivnog ambijenta i uz odličan provod i druženje isprate polufinalnu utakmicu UEFA Lige šampiona na velikom LED ekranu. Specifični fudbalski ambijent i huk navijača koji odzvanja preko zvučnika učiniće da se svako bar na trenutak oseti kao da je na legendarnom Santjago Bernabeu stadionu, na kom će snage odmeriti Real Madrid i Mančester siti.

"UEFA Liga šampiona i Heineken su neodvojivi elementi pravog fudbalskog uživanja i zbog toga smo se potrudili da kreiramo nezaboravno iskustvo za sve ljubitelje ovog sporta. Heineken® deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i poziva sve navijače i navijačice da nam se pridruže na događaju gledanja polufinala. Verujemo da su prijatelji i Heineken najbolji ambijent za gledanje UEFA Lige šampiona", rekao je Darko Milovanović iz kompanije Heineken Srbija.
 
Ono što će ovo uzbudljivo veče učiniti još zanimljivijim jeste "Experience zona", koja će pružiti posetiocima brojne prilike da se zabave i dožive gledanje utakmice na jedan potpuno novi način, kao što su Tunel šampiona ili mogućnost pravljenja fotografija uz neke od sportskih legendi. 
 
Heineken je pripremio i druga iznenađenja, među kojima će učesnici događaja u sredu u Novom Sadu moći da pokažu svoju preciznost i umeće u šutiranju. 
 
Heineken se proizvodi još od 1873. godine, od kada se mnogo toga promenilo, ali ono što je bilo savršeno na početku ostalo je isto – prepoznatljivi Heineken kvalitet. Spoj tradicije i inovacije potvrđuje se dobitnom kombinacijom provereno najfinijih sastojaka i originalne tehnike pripreme i proizvodnje.
 
Danas je Heineken vodeći svetski premium brend prisutan na tržištu u skoro 200 zemalja sveta. Globalno Heineken prisustvo potvrđuje se i kroz sponzorstva najvećih sportskih događaja poput EURO u fudbalu, UEFA Lige šampiona od 2005, ragbi svetskog kupa, muzičkih festivala, kao i sponzorisanjem filmova o legendarnom tajnom agentu, Džejmsu Bondu.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti