Sledeće godine odluka o vraćanju tramvaja
Ipak, vrednost te investicije daleko premašuje finansijke mogućnosti Grada, pa bi o konkretizaciji idejnog plana i realizaciji projekta moglo ozbiljnije da se priča sledeće godine, ocenjuje gradonačelnik Igor Pavličić.
Kako kaže, kreditni limit grada je 45 miliona evra, a samo prva faza uvođenja tramvaja košta oko 80 miliona evra, pa bi se za takvu investiciju moralo ići u partnerstvo sa potencijalnim investitorima.
Predstavnici Komisije koja je radila na Studiji isplativosti ovakvog vida javnog prevoza, kažu da je plan da tramvajskim linijama bude pokriven čitav grad, ali i prigradska naselja na kojima saobraćaju autobusi GSP-a.
Ukoliko se gradska vlast opredeli za vraćanje šinskog saobraćaja, prva faza radova podrazumevala bi uvođenje linije, od garaže Gradskog saobraćajnog do okretnice na Limanu 4, a koja bi predstavljala kombinaciju trasa "četvorke", "sedmice" i "osmice". Procenjeno je da bi za završetak te faze bilo potrebno tri godine, posle čega bi u funkciji bilo 25 tramvaja sa po 160 mesta za putnike.
Najkasnije do 2030. godine, koliko je predviđeno da traje realizacija čitavog projekta, Novi Sad bi imao na raspolaganju pet tramvajskih linija kojima bi saobraćalo oko 50 tramvaja. (D.B)
Komentari 42
semtex
brrrr
Lala1
Mnogo bolje resenje za nas grad je podzemna zeljeznica.
Podzemna zeljeznica:
1.Ne bi narusavala urbanisticki izgled grada.
2.Skratila vreme putovanja od jednog do drugog kraja grada.
3.Smanjila zagadjenje u NS za 60 posto.
4.Smanjila upotrebu automobila i autobusa.
5.Gradjani bi ustedeli 70 posto od onog novca koji sada placaju za prevoz po gradu i/ili predgradju.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar