Kako je istakao, cena se neće menjati za one koji idu vozom na posao.
"Cena za njih neće rasti. A za najbrže i najkvalitetnije vozove biće rast cene, ali će i dalje biti najpovoljniji u regionu", rekao je Momirović gostujući na TV Pink.
Dodao je da je u železnicu uloženo više od milijardu evra, te da se ona mora i održavati, i apelovao da građani to razumeju.
"Cena mora da bude malo viša. Neće biti mnogo viša za one koji iz Pazove, Banovaca, Inđije koriste železnicu do posla. Njima će cena ostati ista", rekao je Momirović.
Međutim, Momirović nije naveo koliko će konkretno iznositi cena karata.
Ministar je ukazao na značaj ubrzanja izgradnje Fruškogorskog koridora, odnosno tunela Iriški venac, koji će biti najduži u Srbiji i omogućiti da Fruška gora, koja je sada zatrpana teretnim saobraćajem, bude lepotica Srbije.
Podsetimo da je zbog velikog interesovanja putnika, do 31. maja produžen promotivni period karata za vozove između Beograda i Novog Sada. To se odnosi na vozove Inter City "Soko", Regio Expres "Soko" i u regio vozovima.
Cena vozne karte, u jednom smeru, za 1. i 2. razred, trenutno iznosi 300 dinara, a deca do šest godina, za koje se ne zahteva posebno mesto za sedenje, voze se besplatno.
Komentari 42
Samo posmatram
Da se jedan od Sokola, možda nije pokvario, pa ga menja obična crvena garnitura?
“Šuška” se nešto o tome, ali mediji ne objavljuju.
Trece Oko
Čortanovački student
Dok je bilo stanica i voza, to se nikada nije dešavalo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar