Bušenje tunela kroz Frušku goru počinje krajem juna

Krajem juna trebalo bi da započne bušenje tunela kroz Frušku goru ispod Iriškog venca na trasi Fruškogorskog koridora.
Bušenje tunela kroz Frušku goru počinje krajem juna
Foto: Pixabay
Kako piše Dnevnik, u isto vreme, na gradilištu drugog ključnog objekta na 47,7 kilometara dugoj budućoj brzoj saobraćajnici od Rume do Kaća započela je izgradnja privremenog mosta na Dunavu kod Petrovaradina, koji će poslužiti za izgradnju glavnog.

U javnom preduzeću "Koridori" podsećaju da su pripremni radovi na tunelu koji čini deo druge od ukupno četiri deonice Fruškogorskog koridora, koji će činiti dve cevi od oko 3,6 kilometara, počeli 1. maja prošle godine, a da su građevinski radovi, koji podrazumevaju izgradnju privremenih kopova, pristupne saobraćajnice, potporne konstrukcije u zoni ulaznog portala, počeli u poslednjem kvartalu 2021. Poručuju da, za sada, nema odstupanja od zadatih rokova, koji iznose 48 meseci od početka radova na Deonici 2.

"U skladu sa Građevinskim projektom izgradnje tunela Iriški venac, u toku je stabilizacija kosine u zoni ulaznog portala. Očekuje se da ista bude zavrešena krajem juna, kada će se steći uslovi za početak radova i na samom tunelskom portalu i kasnije iskopu tunelske deonice", navode iz "Koridora". 
 
Iz "Koridora Srbije" kažu za Dnevnik da će, kako koja deonica bude funkcionalno zaokružena, biti otvarana za saobraćaj.  
 
Ovaj projekat realizuje kineska firma CRBC, a vrednost je veća od 650 miliona evra.
 
Prema najavama zvaničnika, trebalo bi da bude završen u naredne dve godine. 
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • iguman

    31.05.2022 22:46
    Uništavanje Fruška ide uz
    sasluzenije sremske eparhije. Tako se priča po sokacima.
  • Ing u penziji

    31.05.2022 19:50
    Trasa koridora je totalni promašaj. To projekat preostao još iz vremena sa kraja 70- tih godina prošlog veka iz doba SFRJ, koji je nestankom te SFRJ izgubio svoj smisao. Za današnje potrebe građana Vojvodine i Srbije celishodnije je bilo građenje tunela zapadnije od postojeće trase, tunel negde u rejonu Banoštora ili Suska sa mostom povezanim sa Čelarevom, te dalje brzom saobraćajnicom na autoput u pravcu Zmajeva. Time bi se suštinski izmestio teretni saobraćaj iz NS,a ne uvlačio kao će biti slučaj sada. Takvim rešenjem građanima i privredi zapadne i severne Bačke omogućava se brža veza sa Sremom i dalje sa BiH. Sa sremske strane gradnja brzog puta trebala je da ide takođe zapadnije, u rejonu Ležimira tj bliže na S. Mitrovicu, koja je loše povezana sa NS-om , i kako bi se saobraćajno izolovani Šid od NS-a što više približio.Dalje na Bogatić...
  • Nemanja

    31.05.2022 19:00
    @Johnny
    "I obavezno da se zabrani prolazak šleperčinama od po nekoliko desetina tona preko Fg, kad se ovaj tunel završi"

    I ne samo šleperima, nego svim teretnjacima, da preko Venca mogu da idu samo putnički automobili.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti