Ukoliko nije bilo promena u imovnom stanju, iznos na rešenjima trebalo bi da bude isti kao i prošle godine.
Uz rešenje, obveznici će dobiti i obaveštenje o eventualnom dugu iz prethodnog perioda, sa presekom stanja na dan 16. maj 2022. godine.
Rešenja će se slati sukcesivno, a sva bi trebalo da budu podeljena do sredine jula, dodaju u preduzeću.
"U skladu sa Zakonom o opštem upravnom postupku rešenja se moraju uručiti lično. Ukoliko poštar obveznika dva puta ne pronađe na adresi ostavlja mu obaveštenje o pokušaju dostave, a rešenje se vraća na adresu 'Voda Vojvodine'. U tom slučaju kopija rešenja može se preuzeti u bilo kojoj pošti", navodi se u saopštenju preduzeća.
Za osnovna pitanja u vezi sa naknadom za odvodnjavanje i rešenjima zainteresovani mogu da se obrate Korisničkom servisu na besplatan broj telefona 0800/21-21-21, 9 – 14 časova.
Kancelarija za rad sa strankama na Bulevaru Mihajla Pupina 25 otvorena je radnim danima 8 – 14 časova.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Dje ge vara
Sve na e!
Država u državi. Uvedi Kruževiću elektronski dostavu rešenja, ugledaj se na grad NS kako on to radi, pa primeni i ti!!!
Bubuleja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar