Novosađani u problemu sa prijavom stanja na brojilima, u ED "Novi Sad" bez konkretnog odgovora

Deo Novosađana požalio se 021.rs da proteklih nedelja ne uspevaju da prijave očitavanja brojila za struju ED "Novi Sad".
Novosađani u problemu sa prijavom stanja na brojilima, u ED "Novi Sad" bez konkretnog odgovora
Foto: 021.rs

Građani su se 021.rs požalii da se na broj telefona Kol centra ovog preduzeća 0800 220 225 niko ne javlja ni posle dužeg čekanja i pokušavanja, a isti je slučaj i sa na nekoliko fiksnih brojeva ED "Novi Sad". Građani navode da telefoni ED-a ili zvone ali se niko ne javlja, ili je zauzeto.

"Zvala sam danima i ništa. Kao da su im isključili telefone. Našla sam neke brojeve Elektrodistibucije u Novom Sadu i zvala sam na njih, ali ljudi koji su se javljali su pričali da nije to njihov posao, da zapisuju podatke o očitavanju. Pokušala sam da dobijem i nekog da prijavim da im izgleda ne radi taj kontakt centar za potrošače, ali nisam uspela da dobijem nikakav kontakt", kaže za 021.rs jedna Novosađanka.

Slušalac 021.rs koji je takođe imao problem sa prijavom očitavanja brojila je ispričao da su mu na jednom broju rekli da pošalje mejl i dali neke druge brojeve, ali da nije uspeo da dobije nikakav odgovor.
 
"Mogu im poslati mejl, ali kako da budem siguran da su ga primili i pročitali. Niko ne odgovara i šta onda da radim ako ne prijavim na vreme očitavanje, pa mi onda posle sve odjednom zaračunaju i pređem u višu tarifu i tako račun ode gore", kaže ovaj Novosađanin.
 
Na pitanja u vezi sa ovim problemima građana u Elektrodistribuciji "Novi Sad" za 021.rs nisu direktno odgovorili, odnosno uopšte nisu razjasnili da li im radi služba za telefonsko prijavljivanje stanja brojila.
 
U tri rečenice su rekli da građani treba da zovu na 0800 220 225 i da ostali telefoni ne služe za prijavu stanja na brojilu. Dodali su i da može doći do čekanja na tom broju zbog velikog broja poziva i dodali da građani mogu da stanje prijave i na adresu prijavastanja.ns@ods.rs. 
  • Dušan

    20.11.2023 11:01
    Broilo za merenje potrošnje
    Useljen sam u zgradu još 2007 godine. Pošto je investitor prijavio tri stana a napravio 7. Ima samo 3 broila. On je diktirao kome da se da broilo. Ja sam povezan na atomsko sklonište. Plaćam indistrijsku struju a trošim običnu , manje snage. On je u medjuvremenu umro a zgradu je nasledila njegova vanbračna ćerka. Moje broili i broilo zajedničke potrošnje on je za života prijavio na njegovoj adresi kao lokal. Sada naslednica treba da ode i sa rešenjem o nasledjivanju i obezbedi da računi stižu na našu adresu gde se nalaze brojila . Medjutim ona to neće. Oni je ne pozivaju i to tako stoji.
  • Košava

    15.12.2022 14:56
    Pa
    U Pančevu tek katastrofa. Ništa ne funkcioniše od 06. Isključenja od prošle godine. Nadležni nemaju pojma ili češće ne možeš da ih nađeš. I sada saznah nema više elektrvodine. Ostadosmo da se borimo sa južnom prugom. Teško nama.
  • Iznervirana

    02.11.2022 11:51
    Ništa im ne možeš
    Ajde što ne očitavaju struju, nego ne možeš doći na red kada odeš direktno. Njihova pauza je kao trn u oku, a moj čitav dan i što mi trpe dva posla i malo dete to nikoga ne interesuje. Od aprila meseca stoji jedno te isto stanje a računi sve veći i veći. Sad više ni preko interneta ne možeš prijaviti stanje, jer je stranica blokirana nekim čudom....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti