Rekonstruisaće se put od Petrovaradina do Sremskih Karlovaca: Kada? Videćemo

Javno preduzeće "Putevi Srbije" zaključilo je tender vredan oko 8,3 miliona dinara sa PDV-om za izradu tehničke dokumentacije za rekonstrukciju puta između Petrovaradina i Sremskih Karlovaca.
Rekonstruisaće se put od Petrovaradina do Sremskih Karlovaca: Kada? Videćemo
Foto: 021.rs
Ovim projektom je potrebno dati rešenje proširenja postojeće kolovozne konstrukcije, a radi produženja upotrebljivosti i funkcionalnosti puta.
U dokumentaciji se navodi da je period za izradu idejnog projekta rekonstrukcije 15 godina, odnosno od 2022. do 2037. godine, a tehničku dokumentaciju je potrebno formirati na nivou idejnog rešenja, idejnog projekta i projekta za izvođenje.
 
Međutim, iz "Puteva Srbije" za 021.rs kažu da ovaj period od 15 godina nije period koji je predviđen samo za izradu dokumentacije.
 
"Ovaj period podrazumeva vremensko razdoblje za koje se izrađuje tehnička dokumentacija za rekonstrukciju puta i u kojem će rekonstruisani put, uz ispravno upravljanje i potrebno redovno održavanje, tehnički funkcionisati", navode iz ovog preduzeća.
Na tenderu je najbolju ponudu dala grupa proizvođača koju čine zemunski "Putinvest", beogradski "Filos inženjering" "Mhm-Projekt" iz Novog Sada. 
 
Iz "Puteva Srbije" dodaju kako se ugovor sa izabranom grupom proizvođača zaključuje na 12 meseci, do kada se očekuje i završetak tehničke dokumentacije koja je tražena u javnoj nabavci.
 
Dodaje se kako je projekat rekonstrukcije potrebno usaglasiti za potrebe rekonstrukcije i modernizacije puta i izgradnje biciklističke staze na deonici Novi Sad - Stara Pazova.
 
Rekonstrukcija ovog državnog puta planirana je u okviru postojećeg putnog koridora, a projektom je bitno rešiti nivelacione odnose sa priključcima postojećih pratećih sadržaja puta tako da se spreči slivanje atmosferskih voda na državni put.
 
Projektanti imaju zadatak, između ostalog, i da predstave ocenu stanja kolovoza, kao i da odrede nosivost postojeće kolovozne konstrukcije. 
 
Poseban zadatak im je i da daju rešenja za poboljšanje bezbednosti saobraćaja na raskrsnicama, rešenja rekonstrukcije postojećih inženjerskih objekata, poboljšanja odvodnjavanja površinskih i podpovršinskih voda. 
Firma "Putinvest" iz Zemuna ima iskustva u izradi projektno-tehničke dokumentacije za razne projekte "Puteva Srbije", ali i "Koridora Srbije", Ministarstva građevinarstva... Zajedno sa ovom firmom je i beogradski "Filos inženjering" radio na nekoliko projekata. Novosadska firma "Mhm-Projekt" takođe ima iskustva u projektovanju i izradi tehničke dokumentacije širom Vojvodine i Novog Sada.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • ...

    02.09.2022 11:30
    Nova prilika za pranje love.
  • Pucka

    02.09.2022 07:54
    Klizanje na Puckaros
    Kakva biciklista staza na kliziste? O majko mila, nema asfalta u Karlovci i onda skidaju jos i put za Novi Sad pa da se svi presele u grad i Karlovci su muzej.kako i zele biti. A za 15godine nece ni raditi put a nece ni biti asfalta vise. Evo kad sqd opet povinje da klizi zemlja na Puckaros. Puca puckaros. A PRAVE STRUCNJACI SU OTISLI VAN SRBIJE DA RADE
  • Dejan

    01.09.2022 20:59
    Cçc
    Kada ? Prvo je bitno da se namire crnomantijasi sa 20 miliona i razni putni troskovi likalaca za ,,putne troskove,, ! 13 eura po m2 rade privatnici asfaltiranje sa sve dokumentacijom i materijalom ! Dobije se toliko svega da ce biti i viska,ali ovdije kradidu,lose odrade, pretovar kamiJona,rupa do rupčage, pa onda krece krpljenje ! Put preko Banstola nije izdrzao ni 2 godine,kao i Preradoviceva ulica od semafora ka NS, to je dostignuce srbskih majstora asfalta !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti