Osoblje stanice užurbano pere podove i sakuplja vodu ispred ulaza na glavni peron.
Čekaonica za decu je zatvorena jer je prostorija puna vode, a postavljeno je obaveštenje o zabranjenom prolazu i izmenjenom prilazu toaletu.
Reporterka 021.rs zabeležila je situaciju u sredu ujutru.
Stanica je, kako smo izveštavali, u žurbi i u jeku predizborne kampanje otvorena 19. marta, kad je svoju prvu vožnju imao i brzi voz na relaciji Novi Sad - Beograd. Tada su prvi putnici brzog voza bili predsednik Srbije Aleksandar Vučić i premijer Mađarske Viktor Orban.
Već tada su naše kamere zabeležile da radovi na obnovi stanice nisu bili završeni, a veliko platno je prikrivalo deo stanice gde su se radovi u tom trenutku izvodili. Ti radovi i dalje nisu završeni.
Inače, delimičnu sanaciju stanice uradio je konzorcijum kineskih kompanija "China Railway International" i "China Communications Construction Company", koji su angažovani i na izgradnji brze pruge. Ovi radovi, zajedno sa izgradnjom pruge na deonici Novi Sad - Beograd, koštali su 935 miliona dolara.
Železnička stanica u Novom Sadu prvi put je u potpunosti rekonstruisana nakon 1964. godine, kada je i izgrađena.
Redakcija 021.rs obratila se Železnicama Srbije i Infrastrukturi železnice Srbije sa pitanjima u vezi sa sanacijom štete.
Komentari 100
Jova
AnaMirjana
Tanja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar