Novosadska toplana danas, 3. oktobra počinje izgradnju vrelovodnog priključka za objekat u Ulici kraljevića Marka 43. Za vreme radova biće zabranjen saobraćaj ispred objekta broj 43 u Ulici kraljevića Marka.
Ova izmena će važiti do 24. oktobra.
Takođe, od danas će početi radovi u delu Temerinske ulice, od Kisačke do Gundulićeve. Iz Temerinske ulice, u smeru ka centru, biće omogućeno kretanje pravo u Ulicu Jovana Subotića i skretanje levo na Trg Marije Trandafil, dok će iz Kisačke ulice biti onemogućeno skretanje levo u Temerinsku ulicu. Takođe, iz Dositejeve i Almaške ulice biće omogućeno uključenje u Temerinsku ulicu samo u smeru prema Partizanskoj ulici.
Ovi radovi će trajati do 1. decembra. U "Toplani" kažu da će o narednim fazama radova javnost blagovremeno biti obaveštena.
Zbog ovih radova autobusi GSP-a su promenili trase kretanja. Novom trasom, od 3. oktobra do 1. decembra, kretaće se autobusi na linijama broj 21, 22, 23, 24 i 30.
Iz Novog Sada
Autobusi će od Železničke stanice saobraćati Bulevarom Jaše Tomića, skretati levo u Kisačku ulicu, zatim desno u Partizansku do raskrsnice Temerinske i Partizanske ulice, odakle će nastavljati redovnim trasama.
Iz mesta za Novi Sad
Od raskrsnice Temerinske i Partizanske ulice, autobusi će saobraćati Partizanskom, skretati levo u Kisačku ulicu, desno na Bulevar Jaše Tomića, odakle će nastavljati do Železničke stanice.
Na izmenjenom delu trase koristiće se postojeća autobuska stajališta.
Danas, 3. oktobra počinju radovi na vrelovodu i u Jaše Ignjatovića. "Novosadska toplana" navodi da se postavlja vrelovodni priključak za objekat u Ulici Jaše Ignjatovića 4.
Predviđeno je da u delu Ulice Jaše Ignjatovića, od broja 2 do broja 6, bude zauzeta jedna saobraćajna traka, a saobraćaj će se odvijati uz naizmenično propuštanje vozila, uz ograničenje brzine na 30 km/h.
Izmena režima saobraćaja će trajati do 27. oktobra.
Podsetimo da je u četvrtak, 29. septembra počela obnova kolovoza u Ulici Ćirila i Metodija, na deonici od kružnog toka do Ulice Jožefa Atile. Tokom radova na ovom putnom pravcu saobraćaj će biti redukovan, ali neće biti potpuno obustavljen.
Zbog ovih radova promenjena je i trasa kretanja pojedinih linija GSP-a.
Linija 6
Smer sa Podbare
Od raskrsnice ulica Feješ Klare i Ćirila i Metodija autobusi će saobraćati pravo Ulicom Feješ Klare, skretati desno u Ulicu Stanoja Glavaša, desno u Ulicu Senteleki Kornela do Ulice Ćirila i Metodija, odakle će nastavljati redovnom trasom.
Smer sa Adica
Od raskrsnice ulica Ćirila i Metodija i Senteleki Kornela autobusi će skretati desno u Ulicu Senteleki Kornela, levo u Ulicu Stanoja Glavaša, levo u Ulicu Feješ Klare do raskrsnice sa Ulicom Ćirila i Metodija, odakle će nastavljati redovnom trasom.
Na izmenjenom delu trase autobuske linije broj 6 koristiće se postojeća stajališta drugih linija, kao i prevremeno stajalište u Ulici Ćirila i Metodija ispred kućnog broja 95 (smer sa Adica).
Linija 12
Smer iz centra
Od raskrsnice ulica Feješ Klare i Stanoja Glavaša autobusi će skretati levo u Ulicu Stanoja Glavaša, desno u Ulicu Senteleki Kornela do autobuskog stajališta, gde će čekati do narednog polaska.
Smer sa Telepa
Od polaznog stajališta u Ulici Senteleki Kornela autobusi će saobraćati pravo Ulicom Senteleki Kornela, skretati desno na Bulevar patrijaha Pavla, desno u Ulicu Feješ Klare do raskrsnice sa Ulicom Ćirila i Metodija, odakle će nastavljati redovnom trasom.
Na izmenjenom delu trase autobuske linije broj 12 koristiće se postojeća stajališta drugih linija.
Uz to, 1. oktobra radi se treća faza radova u Ulici Bajči Žilinskog, koja obuhvata deonicu od Luke Novi Sad do priključenja na državni put (Put šajkaškog odreda) i ovaj deo ulice je zatvoren za saobraćaj. Gradska uprava u svom saopštenju nije navela kada je planiran završetak ovih radova, odnosno do kada važe izmene u saobraćaju.
Saobraćaj je od subote, 1. oktobra zabranjen i na Putu šajkaškog odreda, od kružnog toka do ulaza u Šangaj. Sređuje se kanalizaciona mreža. Ova izmena će važiti do 1. aprila 2023. godine.
I ovi radovi su doveli do izmene u rasporedu saobraćanja autobusa GSP-a. Linija broj 21 Novi Sad - Šangaj privremeno je promenila trasu kretanja.
Novi Sad - Šangaj
Autobusi saobraćaju redovnom trasom do kružne raskrsnice na Kaćkom putu, odakle produžavaju pravo, skreću desno režijskom trakom za Beograd, gde se isključuju na stari Kaćki put (pre naplatne rampe) i nastavljaju Kaćkim putem pored "Put investa" i dalje redovnom trasom do okretnice.
Šangaj - Novi Sad
Autobusi redovnom trasom saobraćaju do raskrsnice za Kaćki put, nastavljaju Kaćkim putem, zatim pored "Put investa" (stari put za Kać) i preko natputnjaka, gde skreću levo na autoput (za vozila – naplatne rampe) i režijskom saobraćajnicom produžavaju za Novi Sad.
Na izmenjenom delu trase koristi se par privremenih stajališta (Put Šajkaškog odreda – Kaćki put), kao i postojeće stajalište posle kružnog toka (iz Novog Sada).
Dodajmo i da su autobusi GSP-a na liniji 86 od subote, 1. oktobra promenili trasu kretanja. Umesto sadašnjom trasom preko Starog Rakovca, autobusi će u oba smera saobraćati Grebenskim putem preko Iriškog venca.
Dosadašnja trasa preko Starog Rakovca imala je ograničenja zbog geometrije puta, koja je nebezbedna za saobraćanje solo autobusa u delu od Starog Rakovca do raskrsnice "Zmajevac", te su se na liniji 86 mogli koristiti isključivo autobusi manjeg kapaciteta.
"S obzirom da takva vozila nisu dovoljna za trenutne prevozne potrebe, GSP se odlučio za izmenu trase Grebenskim putem, čime će biti omogućeno i saobraćanje autobusa većeg kapaciteta. Izmenama će građani dobiti adekvatniji prevoz do Vrdnika i tamošnjih banjskih kapaciteta, kao i mogućnost lakšeg odlaska do Iriškog venca i korišćenja turističkih potencijala Fruške gore", kažu u GSP-u.
Cena pojedinačne karte od Novog Sada do Iriškog venca iznosi 160 dinara, a do Vrdnika 200 dinara.
Komentari 6
Dzo
jova limanac
mrk
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar