"Ponosan sam što u uslovima energetske krize, uprkos aktuelnoj situaciji u Evropi, ostajemo posvećeni realizaciji svih započetih investicija, a trenutno gradimo 10 auto-puteva, od kojih je jedan i Fruškogorski koridor", rekao je Momirović, saopštilo je Ministarstvo.
On je naglasio da će se, ukoliko se svi orijentišu ka održivoj potrošnji energenata i ako se bude štedela struja, uspešno realizovati svi započeti projekti infrastrukture.
Direktor "Koridora Srbije" Aleksandar Antić podsetio je da se radovi izvode na dva ključna objekta na ovom projektu, a to su most preko Dunava u dužini većoj od 1.650 metara i na tunelu Iriški venac, čija će dužina iznositi više od 3,5 kilometara.
Fruškogorski koridor od 48 kilometara, povezaće Novi Sad, Irig i Rumu i nastaviće se auto-putem Ruma - Šabac.
Trasa koridora je podeljena na četiri deonice: deonica 1 (Žeželjev most - petlja za E-75 – Paragovo), deonica 2 (Paragovo - početak obilaznice Rume), deonica 3 (petlja "Kać" - petlja za E-75) i deonica 4 (početak Obilaznice Rume - petlja za E-70).
Komentari 7
Sasa
srdjan
Ovaj je stvarno ima ozbiljan problem sa dotokom kiseonika u mozak. Shvata da bi nešto u vezi el. energije trebalo da kaže, ali ne zna gde da umetne, pa daj šta daš. Gazda će već znati da ceni trud.
Dejan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar