SNS: GSP u poslednjih 10 godina kupio najviše novih autobusa u istoriji preduzeća

Srpska napredna stranka je saopštila da je GSP u poslednjih 10 godina kupio najviše novih autobusa u istoriji preduzeća, a da su plate vozača veće od prosečne plate u Novom Sadu.
SNS: GSP u poslednjih 10 godina kupio najviše novih autobusa u istoriji preduzeća
Foto: 021.rs

"Ukoliko javnost pokuša da pronađe smisao u saopštenju Stranke slobode i pravde o poslovanju JGSP 'Novi Sad' i u tome ne uspe, ne treba da krivi sebe. Saopštenja SSP-a ne razume niko, pa ni oni sami, jer je funkcionisanje gradskog prevoza u Novom Sadu isuviše ozbiljna stvar da bi mogla da se razume na brzinu, na kafi u nekom od novosadskih kafića", navodi Gradski odbor SNS u Novom Sadu i dodaje da "saopštenje SSP-a obiluje neistinama, netačnim zaključcima, pogrešnim podacima i još pogrešnijom interpretacijom".

Kako tvrde, "tokom poslednjih 10 godina izdvojeno je najviše novca u istoriji preduzeća za kupovinu novih vozila i kupljena su 142 nova autobusa, od čega su 10 električni, a 100 na gas".
"Neistinita je i tvrdnja da isporuka električnih autobusa kasni. Ugovor o kupovini potpisan je 24. marta 2022. godine sa rokom za isporuku od 13 meseci", stoji u saopštenju.
 
Navodi se i da je "neistinita informacija da vozači i mehaničari imaju značajno manje prosečne plate od zaposlenih u administraciji". 
 
"Prava istina je da zaposleni u administraciji primaju 68.000 dinara, prosečna plata direktora preduzeća je 88.000 dinara, dok je prosek plate vozača 93.000 dinara, a mehaničara 92.000, što je više od prosečne plate u Novom Sadu, koja je krajnjem prošle godine iznosila 89.200 dinara", saopštava GO SNS.
 
"Nije tačan ni podatak da samo polovinu zaposlenih čine vozači i mehaničari. Od 1.298 zaposlenih, u Saobraćajnom sektoru zaposleno je 676, u Tehničkom sektoru 258 radnika, dok je 129 biletara, blagajnika i kontrolora", stoji u saopštenju.
 
Prethodno je Gradski odbor Stranke slobode i pravde u saopštenju naveo da je JGSP "Novi Sad" pred kolapsom "zbog zastarelog voznog parka i nedostatka vozača". Opširnije pročitajte OVDE.
  • Veselin

    14.03.2023 19:37
    I šta će biti sa ikarbusom i radnicima koi nisu primili ni dinara od septembra 2019 do danas a rukovodstvo firme živi od izdatom prostora u ikarbusu I danas su dugovanja firme 85.844.000 dinara
  • Kss

    10.01.2023 21:43
    Zasto se onda po selima salju rite,nema dana da se neki ne pokvari,u njima se voza kao na biciklu da ides kako duva a o duzini voznje da se ne prica.
  • Zvezdan

    10.01.2023 21:23
    Ni Sunce nikad nije toplije i lepše sijalio, kao u proteklih 10 godina.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti