Vučić je, odgovarajući na pitanja novinara prilikom obilaska gradilišta deonice brze pruge Novi Sad - Subotica u naselju Stepanovićevo, rekao da je do toga došlo zbog "bitangi" koje mogu da ukradu bakarne delove pruge zbog prodaje, zbog čega je voz juče "umesto 200 išao 160 kilometara na sat i kasnio četiri i po minuta".
"Pitam se ko su ti ljudi među nama koji to rade? Nije prvi put, celu noć su popravljali da bi voz mogao danas da ide 200 na sat", rekao je Vučić i dodao da će predložiti "pet puta veće kazne" za kradljivce delova sa pruge, da to ne bude kvalifikovano kao "sitna krađa, nego urgrožavanje bezbednosti većeg broja ljudi".
Od danas je normalizovana vožnja između Novog Sada i Beograda, kako su najavili iz "Srbija voza". Na njihovoj aplikaciji danas (subota) mogu da se kupe karte po redovnom redu vožnje na skoro svakih sat vremena između Novog Sada i Beograda.
Zbog krađe delova kontaktne mreže iznad železničke pruge na dve lokacije između Beograda i Novog Sada, u četvrtak je došlo do kašnjenja vozova. Vožnja brzim vozom "Soko" bila je znatno usporena, uz velika kašnjenja ili otkazivanja polazaka. Putnici koji su se tada vozili brzim vozom ispričali su za 021.rs da je bilo kašnjenja, pri čemu je voz koji je trebalo da krene u 12 sati kasnio više od sat vremena.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 44
Nikola
Cena karte je veoma niska i ne daje dovoljno sredstava da se veoma skupe pruge sa instalacijama održavaju a to traje od 1945 pa do danas. Slažem se da država mora da podupre tako bitan infrastrukturni objekat ali i tu ima kraja...
Cena mora biti blizu ekonomskih, ja bih platio i više od autobuske karte da putujem veoma bezbedno kvalitetnim vozom 35 minuta na relaciji NS - BG a da ne govorim o dužim relacijama.
Kod nas su građani navikli da to bude simbolična cena i ne shvataju važnost održavanja železnice.
E sad, kod nas nije ništa normalno pa je železnička stanica premeštena iz centra BG u Prokop da bi tobož bila veća cena stanova u BG H20. U emisiji na naučnom programu sam video kako Engleski inženjeri kažu da je za uspešnost pruge bitno to što se iz voza izlazi u središte grada! Ovo rešenje dodaje na cenu železničke karte cenu gradskog prevoza pa se to čini mnogo.
Eksperimenta radi sam na google mape ukucao pretragu železničkih stanica u Parizu i utvrdio da u širem centru grada postoji 7 železničkih stanica. A za Beč ili Minhen, svi Srbi znaju kako stoje stvari!
petar
Zebra
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar