Novosađanima ponovo podvaljuju letke o raskidu ugovora sa SBB-om, nude im ugovore za jedan dinar

Nedavno su se u zgradama na Novoj Detelinari pojavili flajeri na kojima se navodi da postoji mogućnost raskida ugovora korisnika sa SBB-om zbog povećanja cene usluga ovog operatera za 150 dinara.
Novosađanima ponovo podvaljuju letke o raskidu ugovora sa SBB-om, nude im ugovore za jedan dinar
Foto: 021.rs
Na ovim flajerima piše da SBB od 1. februara menja cene usluga i povećava ih za 150 dinara, što je uzrokovano rastom troškova poslovanja kompanije.
Dodaje se da svi korisnici usluga, prema članu 107 Zakona o elektronskim komunikacijama, imaju pravo na raskidanje ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.
Redakcija 021.rs pozvala je broj telefona koji je ostavljen na flajerima, a ženska osoba koja se predstavila kao radnica MTS-a, navela je da flajere dele kako bi obavestili javnost da postoji mogućnost raskida ugovora SBB-om, čije usluge poskupljuju.
 
Ukoliko se korisnik odluči za raskid ugovora, rečeno je da može i da se poveže optička mreža Telekoma, te da se preko MTS-a usluge plaćaju jedan dinar u narednih godinu dana. 
 
Krajem oktobra i početkom novembra prošle godine su pojedinim Novosađanima u poštanskim sandučićima ostavljeni zahtevi za raskid ugovora kod operatera SBB, uz ponudu Supernove, koja je u vlasništvu Telekoma Srbije.
 
Nakon toga su i plakati sa istom porukom zalepljeni na desetine stabala duž Futoške i Jevrejske ulice.
Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača "Efektiva" rekao je za N1 da firma Venditel korisnicima SBB-a telefonski nudi da se umesto njih obraća ovoj kompaniji tražeći podatke iz ugovora i zahteva za raskid, a potom im nudi usluge kopmanije Yettel.
 
"Ono što mi ne znamo je odakle firmi Venditel podaci korisnika i to će biti predmet prijave nadležnim organima. Ovih dana će ići prijava prema Povereniku da se ispita odakle im ti lični podaci korisnika drugih operatora i prema Tržišnoj inspekciji zbog nasrtljive poslovne prakse. Prema članu 37 Zakonu o zaštiti potrošača, trgovac ne sme da se obraća potrošaču u smilsu ponuda bez saglasnosti. A očigledno je da ovde nemamo saglasnost potrošača", navodi on.
 
Pojašnjava da samo potrošači mogu da komuniciraju sa svojim operatorom, da sklapaju i raskidaju ugovore.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • MikiBg

    31.01.2023 08:56
    Sbb je napravio veliki gresku. Povecao cene u najnezgodnie vreme.Iako su dosta bolji od ostalih po svemu ovo im nije trebalo jer ce izgubizi mnogo korisnika
  • Predrag

    19.01.2023 15:22
    zasta sluze ugovori
    Ovo je stvarno dno dna da si sa nekim sklopio ugovor a da on posle moze da menja cenu kad hoce , skoro sam imao problem i sa orion telek..i oni su podigli cenu za neka odrzavanja koja su vec bila uracunata u cenu ugovora ali na kraju su mi vratili cenu po ugovoru ( posle advokatove primedbe) tako i ovi rade ama ljudi dokle vise ovakvo ponasanje , a i jos mozete da raskinete ugovor bez placanja i posledica do februara ..mogu da raskinem ugovor sa bilo kojim operaterom koji ne ispunjava uslove i kad prodje taj rok koji su oni dali a neznam gde su to postavili treba da obaveste sms ili porukom ili pozivom korisnika o njihovom poskupljenju ili pak u kovertu gde je racun obavestenje sa rokom raskida , ovako pola korisnika nema ni da zna da ce biti poskupljenje i za koje ugovore vazi..
  • Ralle

    18.01.2023 21:51
    Ko jos lepi flajere po banderama, nego dno dna...iole pametan covek ce shvatiti njihovu bestidnu igru,kako im samo tako nesto padne na pamet...u doba tehnologije i kompjutera oni lepe na bandere da napustimo SBB i predjemo ko zna gde...zasto ih tako svrbi SBB...pitamo se....dno dna

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti