Kako kažu u Domu zdravlja, to je u skladu sa odlukom i preporukom Ministarstva zdravlja, a u cilju optimizacije broja termina za pregled kod izabranog lekara
"Detaljnom i redovnom analizom utvrđeno je da ovakav vid zakazivanja ostavlja više slobodnih termina za preglede, kao i da je kontrola već datih lakša, što pacijentima olakšava da bez prevelikog čekanja dođu do zdravstvene usluge. S tim u vezi, naš Kol centar pojačali smo sa 15 novozaposlenih koji će ubrzati rad ove službe. U slučaju da se pokaže da ovaj broj nije dovoljan, pojačaćemo ga dodatnim brojem zaposlenih", kažu u Domu zdravlja.
Dodaju da s obzirom na to da na ovakav način žele da svima obezbede termin za pregled, mole građane za strpljenje i razumevanje.
"Zajednički ćemo pratiti kako ovakav vid zakazivanja pregleda funkcioniše i u skladu sa rezultatima reagovati", zaključuju.
Komentari 62
Mila
To sto ona radi od sedam je njen problem a pacijent nije duzan objasnjavati problem zbog koga je sprecen prihvatiti ponudjeni termin.
Treba neko objasniti mladoj dami da platu dobija od pacijenata sa kojima razgovara i da uvek ima izbor da ne radi od sedam, promena posla.
Blabla
Bozo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar