Razlog je pokušaj da se radovi kineskog konzorcijuma "China Railway International" i "China Communications Construction Company" što pre završe, odnosno da se ubrzaju.
Stigla je po jedna mašina za polaganje koloseka, podbijačica, dvosmerni zastorni plug za planiranje zastorne prizme i regulaciju tucanika i dizel lokomotiva, dve teške motorne drezine, osam vagona za prevoz tucanika i rasutog tereta i 22 plato vagona za prevoz šina, rekao je ministar saobraćaja Goran Vesić.
"Sve mašine biće locirane u dve baze na gradilištu brze pruge i to u Naumovićevu i Sajlovu", dodao je Vesić.
Namera je da brza pruga Novi Sad - Subotica bude završena do kraja 2024. godine. To znači da će od sredine 2025. godine, putovanje vozom između Beograda i Budimpešte brzom prugom trajati manje od dva sata i 45 minuta.
Komentari 10
Lala
Hahahahahaha!
Alek
Ana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar