Razlog je činjenica da jedina dostavljena ponuda, koju potpisuje Fakultet tehničkih nauka, nije ispunila sve tražene uslove.
Naime, Fakultet u trenutku zatvaranja tendera 5. januara 2023. godine nije imao važeću licencu koja se tražila, odnosno istoj je rok istekao 1. januara 2023. godine.
Očekuje se da će Uprava uskoro ponovo pokrenuti ovu javnu nabavku za posao vredan oko tri miliona dinara, a kako bi dobila odgovarajuće ponude.
Uvođenje biciklističke saobraćajnice na Mostu slobode je dugoočekivani posao koji Grad razmatra godinama. Od inženjera se traži da urade kompletnu analizu postojećeg stanja Mosta slobode, uz predviđanje biciklističke staze sa uzvodne strane mosta, kao i povezivanje te staze sa postojećim i planiranim biciklističkim stazama.
Još jedan od ciljeva je omogućavanje komfornijeg prolaska za pešake pažljivim pozicioniranjem biciklističke staze, što će ujedno omogućiti lakše kretanje biciklista ka Sremskoj Kamenici. Prioritet je da na ovom mostu pešaci i biciklisti budu na sigurnoj poziciji u odnosu na motorizovan saobraćaj.
Most slobode je trenutno drumsko-pešački most preko Dunava, koji povezuje bački i sremski deo Novog Sada, odnosno Novi Sad i Sremsku Kamenicu. Prvi put je otvoren za saobraćaj 1981. godine, bombardovan je 1999. godine, a rekonstruisan i ponovo otvoren 2005. godine.
Dužina konstrukcije mosta je 1,3 kilometara, ima šest auto-traka i dve pešačke trake, a biciklisti ga godinama koriste, iako nema staze.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 22
Jelena
Trt
Marko
S obzirom da je:
- rekonsturisan Kamenicki park
- planira se izgradnja i razvoj Miseluka i sirenje grada na sremsku stranu
- sportski biciklisti redovno idu u Frusku goru da treniraju
- alternativna trasa duza za 4-5 kilometara i ima uzbrdicu
- sve vise biciklista koristi elektricne bicikle i el. trotinete koji su sve pristupacniji
- izgradnja biciklisticke infrastrukture podstice rast broja biciklista
broj biciklista moze samo da raste.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar