Kako piše list Danas, to je odmah iza Beograda, gde se voze najmlađa vozila, prosečne starosti od 13,3 godina.
Oni koji još voze po euro 1, 2 i 3 standardima najčešće imaju "golf" i "pasat" vozila, pokazuju podaci iz novosadske policije.
Pri samom vrhu su i stariji modeli "opela" poput "astri" i "kadeta", te "audija".
Direktor Departmana sa saobraćaj Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu Dragan Jovanović za
Danas procenjuje da u ovom gradu ima oko 140.000 putničkih vozila.
"Svaka akcija koja bi trebalo da unapredi korišćenje novih vozila sa kvalitetnim pogonom, bio on električni ili sa novim motorima, u svakom slučaju poboljšava bezbednost i kvalitet našeg saobraćaja, ali i manje utiče na životnu sredinu. Sve je to dobro, samo se postavlja pitanje koliko će neka mera i akcija zaživeti i biti prepoznata među građanima. Odnosno ovde će kupovna moć našeg stanovništva pokazati da li će akcija uspeti", rekao je Jovanović.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 22
Torbica
MileMi
Map
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar