U tom prostoru biće blagajna, kartomat, čekaonica i toalet, a mesto s kog će vozovi polaziti i na koje će dolaziti na peron takođe je pomereno, jer počinju radovi u središnjem delu zgrade u kom je veliki hol sa šalterima, piše Dnevnik.
"Prvih dana aprila, prema planu, treba da počne rekonstrukcija krila B, koja podrazumeva zamenu plafona, fasadne stolarije, osvetljenja, mermernih ploča i izgradnju galerije", kaže pomoćnik rukovodioca projekta izgradnje brze pruge od Novog Sada do Subotice Veselin Simović.
Procenjuje se da će radovi trajati oko četiri meseca.
Po Simovićevim rečima, u poslovnom delu zgrade, takozvanom krilu A, kompletno je obnovljen drugi sprat i useljene kancelarije.
Još uvek se radovi izvode na prvom spratu gde će biti dispečerski centar za upravljanje saobraćajem na brzoj pruzi.
"Nakon krila B, na red dolaze i preostala dva dela zgrade - krila C i D, koja su manje zahtevna što se tiče rekonstukcije imajući u vidu da u njima nema putnika. Nadam se da će do kraja godine svi radovi u stanici biti okončani", kaže Simović.
Prugu od Novog Sada do granice sa mađarskom, uključujući i rekonstrukciju novosadske Železničke stanice, radi kineski konzorcijum "China Railway International" i "China Communications Construction Company".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 5
Ns
Infomanijak
pajo patak
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar