Ponovo se traži projektant za javnu garažu kod Instituta u Kamenici, pripremljeno 30 miliona dinara

Uprava za kapitalna ulaganja AP Vojvodine raspisala je po treći put poziv za izradu projekta i tehničke dokumentacije za izgradnju javne garaže u okviru kompleksa Instituta u Sremskoj Kamenici.
Ponovo se traži projektant za javnu garažu kod Instituta u Kamenici, pripremljeno 30 miliona dinara
Foto: 021.rs
Uprava je, za razliku od prethodna dva propala tendera, predvidela i izradu tehničke dokumentacije za izgradnju i rekonstrukciju saobraćajnih površina sa pripadujućom infrastrukturom unutar kompleksa.
Za izradu ovog projekta procenjena vrednost je 30 miliona dinara. 
Javna garaža nalaziće se između Institutskog puta i Ulice majora Tepića, dok se kolski i pešački pristup garaži planira se sa Institutskog puta.
 
Imaće dve suterenske podzemne garaže sa dva sprata parkinga, sa mogućnošću parkiranja na krovnoj etaži. Planiran kapacitet garaže je oko 400 parking mesta, odnosno u skladu sa važećim Planom detaljne regulacije kompleksa Instituta u Sremskoj Kamenici. 
 
Kako se navodi u tehničkoj specifikaciji, uzimajući u obzir postojeću konfiguraciju terena na lokaciji je moguće iskoristiti razliku u visinama terena na parceli i projektovati dve suterenske podzemne etaže koje bi bile poluukopane. Na taj način, navodi se, obezbedio bi se veći broj parking mesta i efikasnija iskorišćenost lokacije.
 
Planirana garaža treba da obuhvata sve propisane standarde kao što je deset odsto parking mesta za parkiranje osoba sa invaliditetom, određen broj ulaza, odnosno izlaza iz garaže, kao i potreban ulaz za vatrogasnu intervenciju i ostalo. 
 
U okviru ove garaže se planira i određeni broj mesta za instaliranje opreme za punjenje električnih vozila. U dokumentaciji se navodi i da je od posebnog značaja i izgled samog objekta, a posebno fasada koja će se nalaziti ka prilaznim putevima od samog Instituta. 
 
Projektant je u obavezi da objekat osmisli "u duhu savremene arhitekture, primenom savremenih materijala i tehnoloških rešenja", a imajući i u vidu da se planirani objekat nalazi u zoni zaštite Spomenika prirode i da se nalazi pod jurisdikcijom Zavoda za zaštitu spomenika prirode Vojvodine.
U okviru kompleksa Instituta predviđena je rekonstrukcija i izgradnja novih saobraćajnica, parkinga i trotoara, a koja će omogućiti pristup svim objektima u okviru kompleksa i povezati ih sa postojećim saobraćajnicama.
 
Na ovom lokalitetu treba predvideti i rekonstrukciju i izgradnju javnog osvetljenja na mestima saobraćajnica, parkinga i trotoara.
 
U tehničkoj specifikaciji piše da je prioritet dugoročno rešavanje gužve koja se, posebno u jutarnjim časovima, stvara i time otežava pristup vozilima Hitne pomoći da prođu.
 
Pod izradom tehničke dokumentacije za javnu garažu i izgradnju i rekonstrukciju saobraćajnih površina podrazumeva se izrada Idejnog rešenja, Projekta za građevinsku dozvolu, Projekat za izvođenje i Studija izvodljivosti.
 
Ponuđač koji bude izabran obavezuje se da će ceo posao uraditi u roku od najviše 300 kalendarskih dana.
 
Rok za dostavljanje ponuda je 11. maj.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Jadni Kamenčani

    07.04.2023 19:53
    Ili kako uporno ubacivati kocku u okrugli otvor...
    Ta bolnica i prostor oko nje nikad nisu bili predviđeni za proširivanje. Jer su nekadašnji projektanti već optimalno iskoristili postojeći prostor, i napravili kompleks koji je za tadašnje potrebe bio i funkcionalan, i dovoljno prostran, i estetski uređen.
    Jer se nekad, mnogo više nego danas, uzimalo u obzir da se leči ceo čovek, a ne samo bolest, i da tamo dobar deo pacijenata boravi dugo i sa ozbiljnim dijagnozama.
    Zato je oko bolnice podignut prostran i koristan park, sa četinarima koji pročišćavaju i oplemenjuju vazduh, blokiraju zagađenje, i ubrzavaju oporavak naročito plućnih i srčanih bolesnika.
    I bolnica je bila funkcionalna.
    A mi, nedostojni potomci, pošto nismo u stanju ni da poboljšamo uslove života i smanjimo stopu oboljevanja, niti da osposobimo negde novi funkcionalni prostor, mi ćemo sada da pokrljamo sve što je planski i sa svrhom godinama sađeno, nazidamo betonsku čudovišnu rugobu i pržimo naše bolesnike pored nje i trujemo ih izduvnim gasovima da što brže odu na onaj svet.
    Tamo je gužva jer bolnica ima jedan jedini prilaz i izlaz jer joj je lokacija takva, i prostor je ograničen terenom. I nikakva garaža neće promeniti tu činjenicu.
    Al nek se para pere, a vi Vojvođani molite boga da vam Institut nikad ne zatreba.
  • gradjaninX

    07.04.2023 18:13
    A gde ce sa vozilima koja traze ta parking mesta? Koja su svaki dan tamo? Nigde? Zatvorice Insitut na dva meseca? Nije to neki "bulevar" pa samo pregradis i posaljes ljude da se snadju kako znaju i umeju dok oni operu novac ili se ne zavrsi ugradjivanje postotka u privatne dzepove...Bez ovoga drugoga se nece nista ni zapoceti tamo.
  • Kuzman

    07.04.2023 16:46
    Malo je para za SNS hobotnicu zato se niko ne javlja na tender,kad bude sto miliona javiće se njihov miljenik

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti