Taksisti odustali od protesta, očekuju poskupljenje

Do protesta dela novosadskih taksista, najavljenog za danas, ipak nije došlo.
Do protesta dela novosadskih taksista, najavljenog za danas, ipak nije došlo.

Kako za Radio 021 kaže Radoslav Krstić iz sindikata zaposlenih u taksi udruženjima, razgovori koje su počeli s predstavnicima gradskih vlasti za taksiste idu u dobrom pravcu, što znači da bi uskoro trebalo da dođe do korekcije cene od 40 dinara za početak vožnje i pređeni kilometar.

"Neće doći do nekog drastičnog povećanja, već će zaista biti utvrđena minimalna ekonomska cena, s kojom će svaki taksi prevoznik moći da ispunjava svoje obaveze. Ne treba nikog plašiti da će start vožnje biti 100 dinara, a pređeni kilometar 50. Doći će do neke manje korekcije, na zadovoljstvo taksi preduzetnika", kaže Krstić.

Do poskupljenja taksi prevoza najranije bi moglo da doće za dve nedelje, do kada taksisti očekuju da pravna služba Skupštine grada preispita nedavnu gradsku odluku, kojom je utvrđena važeća cena prevoza. Osim korekcije cena, taksisti očekuju i da se nadležni u većoj meri bore protiv onih koji ovu vrstu prevoza obavljaju nelegalno.

Dodajmo da taksisti kažu kako je cena taksija u Novom Sadu najniža u Srbiji. Primera radi u Beogradu početak vožnje košta 140, a kilometar 55 dinara, dok je u Subotici start 60, a kilometar vožnje 50 dinara. (D.S.)

  • Nikola

    09.11.2011 22:12
    divlji taksisti
    Meni ne smetaju taksisti iz regularnih udruzenja koji placaju sve dazbine a start im je samo 40 dinara. Nerviraju me divlja taksi udruzenja i bas cu namerno da imenujem jedno a molim moderatora da odobri ovaj post da se drugi ljudi ne zeznu. Taksi udruzenje "Lav" ima 3 puta vece cene od ostalih taksista. A pecaju klijente tako sto stoje na istim taksi stajalistima kao i ostala taksi udruzenja. Pre desetak dana sam usao u njihovo vozilo na taksi stajalistu u centru i vozac me je za voznju od centra do pocetka Novog Naselja odrao 400 dinara. Tek da se zna da zbog takvih taksista i takvih udruzenja, ostali taksisti a i gradjani ispastaju.
  • korisnik taxi usluga

    09.11.2011 21:20
    ajde od pocetka
    Gospodo taksisti, kao prvo, svako ko zeli da se bavi nekim zanimanjem mora pre svega da ispunjava odredjene uslove. Za odredjena zanimanja potreban je stepen strucnosti, za neka zanimanja srednja a za neka visoka skola, zatim za neka zanimanja nije dovoljna bilo koja srednja ili visoka skola nego odredjena. Nemozete sa fakultetom tehnickih nauka biti hirurg, niti sa srednjom muzickom ekonomista i tako redom. Isto tako za odredjene delatnosti potrebno je da ispunjavate i jos neke uslove naprimer, odgovarajuci objekat, odgovarajucu opremu, sanitarne uslove, protivpozarne uslove i sl. Nemozete imati automehanicarsku radnju na livadi u parku, nego garazu, halu,kanal ili dizalicu i tako redom. E sada dolazimo do vas taksista. I vi morate da ispunjavate odredjene uslove, prvo da znate da vozite (sto mnogi neznaju),da poznajete grad (sto mnoooogi neznaju), da imate vozacku najmanje 5 godina, da u poslednjih 5 godina niste napravili tezi saobracajni prekrsaj, i naravno da umete da progovorite prostoprosirenu recenicu a ne samo prostu. Uredna frizura, odeca i kultura se podrazumevaju. Zatim da vasa vozila ispunjavaju odredjene uslove kao sto su starost vozila,broj vrata, abs sistem, nasloni za glavu, klima uredjaj, tehnicka ispravnost i naravno bazdaren taksimetar a sve to u cistom i usisanom automobilu. E, kada budete zajedno sa gradskim strukturama odredili koji je taj optimalan broj vozila potreban u gradu, onda svi oni koji ispunjavaju ove uslove dodju i traze dozvolu dok se ne popuni optimalan broj vozila. Zatim inspekcija uz asistenciju policije zaredja gradom i zapleni sva vozila koja rade na divlje i bez dozvole, ista ta vozila proda na aukciji a pare ubaci u gradsku kasu, plus debelo kazne i vozace kojima su kola zaplenjena pa i te pare u gradsku kasu. Eto reda za par dana, ostace oni koji mogu i treba da ostanu i imace veci broj voznji jer trenutno isti broj voznji deli se na oko 4500 taksi vozila umesto na 1500 vozila. Kada vi ispunite sve ove uslove mocicete da pregovarate o ceni starta i predjenog kilometra a do tada bolje cutite i ne progovarajte vise.
  • Stručnjak

    09.11.2011 20:16
    Uvek postoji rešenje
    Realno, cena od 40 din je premala za kvalitetnu taksi uslugu. Po nekoj računici start bi trebao da iznosi oko 80 din, a km 50 din da bi bilo prihvatljivo i za stranke i za same taksiste. Naravno, paralelno sa novim cenama, trebalo bi zauvek suzbiti sve vidove nelegalnog taksi prevoza i suzbiti krađu stranaka od strane regularnih taksista, tako što bi se za uvećanu naplatu TRAJNO gubila dozvola za taksiranje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti