Pionir ovog projekta bio je objekat u Pupinovoj palati u Novom Sadu, a danas mnogi "Univerexport" objekti u urbanim sredinama imaju elektronske cene.
Najveći broj novootvorenih objekata elektronske cene dobija u sklopu standardne opreme, navode u kompaniji.
"Elektronske cene su savremeni način komuniciranja cena, koji zaposlenima u maloprodaji olakšava i ubrzava proces rada u momentu kada na tržištu egzistira veliki broj akcija, kao odgovor na potrebe potrošača. Zbog toga, potrošači u svakom trenutku imaju vrlo precizne podatke o cenama i proizvodu, bez mogućnosti pojave grešaka prouzrokovanih ljudskim faktorom. Ažuriranje cena vrši se automatski, iz 'centrale', pa je korelacija između police i kase trenutna i apsolutna, čime reakcija na promene i potrebe tržišta postaje gotovo momentalna", poručuju u kompaniji Univerexport".
Sve ovo, dodaju, unapređuje potrošačko iskustvo, a istovremeno zaposlenima u maloprodaji olakšava posao.
"Osim unapređenja poslovanja, elektronske cene ne koštaju prirodu, a potrošačima pružaju punu sigurnost. Zbog toga su elektronske cene značajan korak za kompaniju, tržište, ali i za prirodu. U skladu sa ekološkim tendencijama i 'zero paper' politikom ovakav način obeležavanja cena proizvoda drastično smanjuje potrošnju papira i time doprinosi očuvanju prirode", navodi se u saopštenju.
Zbog višestrukog značaja ovog projekta, kompanija "Univerexport" je proteklih godinu dana radila na širenju mreže objekata sa elektronskim cenama, a u narednom periodu plan je da se širenje mreže nastavi, kako bi elektronske cene zaživele u što većem broju objekata.