Modernizovan dispečerski centar Hitne pomoći
Prema navodima, modernizovan dispečerski centar skraćuje vreme odziva hitne službe, trijaže pacijenata, smanjuje mogućnost greške pri unosu relevantnih podataka i potrebno vreme lociranja slobodnog vozila, kao i vreme za odlazak vozila na teren. Novi softver podrazumeva i automatsku obradu podataka, a planirana je i izrada baze pacijenata koji se obraćaju Zavodu, što će olakšati dispečerima odluku o izlasku na teren.
Objašnjavajući karakteristike novog dispečerskog centra, direktor Hitne pomoći Nenad Aracki navodi da je reč o najsavremenijem komunikacionom centru, koji ima za cilj da unapredi rad Hitne pomoći. "To je i sistem koji pomaže da dobijamo preciznu statistiku o svim komponentama, a time da vidimo gde treba da poboljšamo rad", istakao je Aracki.
U Zavodu kažu da je potrebno zaposliti bar još dva lekara i tehničara kako bi u potpunosti omogućili rad ovog sistema. Služba hitne pomoći dnevno prima oko 640 poziva, dok je dnevni prosek oko 130 intervencija.
Komentari 1
jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar