Modernizovan dispečerski centar Hitne pomoći

Novosadski Zavod za hitnu medicinsku pomoć modernizovao je svoj dispečerski centar koji bi  trebalo da unapredi rad službe.
Novosadski Zavod za hitnu medicinsku pomoć modernizovao je svoj dispečerski centar koji bi  trebalo da unapredi rad službe.

Prema navodima, modernizovan dispečerski centar skraćuje vreme odziva hitne službe, trijaže pacijenata, smanjuje mogućnost greške pri unosu relevantnih podataka i potrebno vreme lociranja slobodnog vozila, kao i vreme za odlazak vozila na teren. Novi softver podrazumeva i automatsku obradu podataka, a planirana je i izrada baze pacijenata koji se obraćaju Zavodu, što će olakšati dispečerima odluku o izlasku na teren.

Objašnjavajući karakteristike novog dispečerskog centra, direktor Hitne pomoći Nenad Aracki navodi da je reč o najsavremenijem komunikacionom centru, koji ima za cilj da unapredi rad Hitne pomoći. "To je i sistem koji pomaže da dobijamo preciznu statistiku o svim komponentama, a time da vidimo gde treba da poboljšamo rad", istakao je Aracki.

U Zavodu kažu da je potrebno zaposliti bar još dva lekara i tehničara kako bi u potpunosti omogućili rad ovog sistema. Služba hitne pomoći dnevno prima oko 640 poziva, dok je dnevni prosek oko 130 intervencija.

  • jovan

    17.11.2011 09:41
    modernizovao?
    to je verovatno uzeto preko njegovog rodjaka kojeg je zaposlio kao programera bez obzira sto ima manjak lekara!?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti