"U situaciji kada je za normalno funkcionisanje gradskog prevoza bilo potrebno nabaviti 50 novih autobusa, jer prošle godine nije nabavljen nijedan, JGSP 'Novi Sad' je kupio trećerazredne električne autobuse koji sa jednim punjenjem mogu da pređu 'čitavih' 45 kilometara u idealnim uslovima, a zimi samo 26 kilometara. Na primer, na linijama 9 i 11 takvi autobusi će napraviti dva kruga, pa će morati na punjenje", navodi SSP.
Kako ističu, "ove šklopocije plaćene su neverovatnih 700.000 evra, a za te pare mogli su se kupiti električni autobusi renomiranih svetskih proizvođača koji sa jednim punjenjem prelaze 400 do 500 kilometara ili – još bolje - tridesetak novih autobusa sa pogonom na CNG, što bi gotovo u potpunosti rešilo probleme redovnog i bezbednog saobraćanja linija gradskog i prigradskog prevoza".
Postavljaju pitanje "ko je i zašto pokrenuo i odobrio nabavku električnih autobusa, koji ne mogu zadovoljiti ni elementarne potrebe prevoza".
"Ovim zastarelim autobusima nisu rešeni nagomilani problemi gradskog i prigradskog prevoza, ali su stvoreni sasvim novi. Pored toga, ovom trgovinom odgovorni u Gradu naneli su ogromnu štetu i građani s punim pravom očekuju da znaju kako se arči novac iz gradske kase", kažu u Gradskom odboru Stranke slobode i pravde.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 35
joca
Gde je nestalo???
Ovi Urbino-12 idu sa baterijom od oko 300 kWh, kako to da ovi "nasi" imaju baterijicu od samo 90 kWh?
Pa toliku bateriju ima obicna Tesla! A ne gradski autobus?!?!
savche
Koliko samo kradikal može biti ograničen?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar