Materijalni dokazi će biti od pomoći da osiguravajuće kuće preciznije procene štetu i olakšaju obradu zahteva, poručuju u DDOR osiguranju.
"
Pozivamo vas, da štetu prijavite putem web forme, što je najbrži i najjednostavniji način. Takođe, imate mogućnost da prijavite štetu i preko Korisničkog centra, besplatnim pozivom broja 0800 303 301, kao i odlaskom u najbližu filijalu DDOR-a", dodaju u ovoj kompaniji.
Podsećaju da su oštećenja po polisama auto Kasko osiguranja neophodno da budu fotografisana od strane procenitelja DDOR osiguranja.
Kako bi blagovremeno prihvatili i obradili sve odštetne zahtev klijenata, u subotu 22. jula radiće Filijala DDOR osiguranja u Novom Sadu u ulici Narodnog fronta 1, od 9 do 17 časova.
Radno vreme Korisničkog centra je od 8 do 17 časova.
Zbog velikog broja štetnih događaja svi procenitelji su angažovani u punom kapacitetu. Svi zahtevi će biti procesuirani i unapred se zahvaljuju na strpljenju i razumevanju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!