Umesto u Tiranu, novi autobusi stigli u Novi Sad

Petnaest novih gradskih autobusa nabavljeno je u rekordnom roku i po povoljnim uslovima, jer ih je Gradsko saobraćajno preduzeće, kako se saznaje, kupilo po damping cenama nakon što je posao firme "Irisbus-Iveco" i gradskog prevoznika iz Tirane naprasno propao.
Petnaest novih gradskih autobusa nabavljeno je u rekordnom roku i po povoljnim uslovima, jer ih je Gradsko saobraćajno preduzeće, kako se saznaje, kupilo po damping cenama nakon što je posao firme "Irisbus-Iveco" i gradskog prevoznika iz Tirane naprasno propao.

Direktor novosadskog prevoznika Branislav Bogaroški kaže da su moderni autobusi sa klimama, euro 5 motorima i spuštajućim prilazom stigli samo mesec dana nakon potpisivanja ugovora.

"Rok isporuke je bio izuzetno kratak, što je za nas veoma bitno. Faktički, ovi autobusi su stigli svega tridesetak dana nakon potpisivanja ugovora, što u ovom poslu obično nije slučaj – najčešće postupak kreće mnogo ranije i duže traje", navodi direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća.

Informaciju da su autobusi stigli rekordno brzo zbog propalog posla proizvođača sa prevoznikom iz Tirane, Bogaroški nije ni potvrdio ni demantovao. Prema njegovim rečima, bitno je da su autobusi odličnog kvaliteta i po povoljnim cenama. "Ja tu informaciju nemam, a to je u svakom slučaju i manje bitno. Ovo su kvalitetni autobusi iz fabrike koja dnevno proizvede 16 autobusa, dakle, nismo uspeli da kupimo ni jednu dnevnu proizvodnju, ali se nadam da će se i to uskoro promeniti", kaže on.

Bogaroški je najavio da će GSP do kraja godine realizovati još dve javne nabavke. Prema njegovim rečima, iz svojih sredstava kupiće 16 autobusa, dok će u saradnji sa Gradom garaža novosadskog prevoznika biti punija za još pet vozila na gas. (M.Sovilj)

miodrag@021.rs

  • 04.12.2011 15:18
    Za Slobelixa
    U kojoj ti drzavi zivis.Objasni ti prosecnom putniku u GRAS-ovom busu osnovna pravila lepog ponasanja i pravila koja vaze za putnike.
    Za pojedince je i stocni vagon luksuz.
  • Slobelix

    04.12.2011 07:16
    Vi izgleda ne shvatate svrhu low entry autobusa. Gornji deo služi za putnike koji idu dalje, a oni koji se voze pet-šest stanica treba da budu u donjem delu. Samim tim, visok krov nazad nije potreban, kao ni ređa konfiguracija sedišta.
  • 03.12.2011 08:01
    Pa i nisu za gradski prevoz, nego za prigradske linije.
    Za istu su namenu kao što već imamo slične autobuse iz Neobusa, Citta LE. Citta je ime, a LE znači low entry, niski ulaz. Ispod onog višeg dela je smešten motor i sve ono što je potrebno da bi autobus funkcionisao.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti