Gradiće se obilaznica od Novog Sada do Temerina: Evo kako bi trebalo da izgleda

Opština Temerin objavila je da se planira izgradnja obilaznice između Novog Sada i ovog mesta, odnosno oko Bačkog Jarka i Temerina.
Gradiće se obilaznica od Novog Sada do Temerina: Evo kako bi trebalo da izgleda
Foto: 021.rs
To znači da putnici ne bi više morali da putuju direktno kroz naseljena mesta Bački Jarak i Temerin ka ostalim delovima Vojvodine, što bi omogućilo i brže putovanje.
 
Kako piše u Planu detaljne regulacije rekonstrukcije i izgradnje puta, planirana trasa obilaznice iznosi 12,8 kilometara i obuhvata više od 56 hektara zemljišta. 
Veći deo ovog prostora se trenutno koristi kao poljoprivredno zemljište, a osim toga se na ovoj trasi nalazi i železnička pruga, put za Čenej i ostali zemljani putevi.
 
Osim gradnje novog asfalta sa propratnim infrastrukturnim delovima, projektom je predviđena i gradnja nadvožnjaka preko pruge.
 
Dodatno, iz Opštine Temerin naveli su i da će biti urađena i Strateška procena uticaja ovog Plana detaljne regulacije na životnu sredinu i izložena javnosti na uvid.
Kako je obilaznica isplanirana?
 
Obilaznica, prema trenutnom planu, trebalo bi da ima nekoliko delova izgradnje.
 
Iz pravca Temerina ka Novom Sadu trebalo bi da se stara deonica puta pred sam ulazak u Temerin uklopi u novu deonicu puta, koja počinje od planiranog kružnog toka sa jednom trakom na već postojećoj raskrsnici.
 
Drugi deo obilaznice počinje od kružnog toka kod Siriga koji treba da se izgradi sa jednom saobraćajnom trakom. Duž ove deonice planira se formiranje dve krstaste raskrsnice i to jedna u produžetku Ulice Petefi Šandora, a druga na ukrštanju sa Partizanskom.
 
 
Gledajući iz pravca Bačkog Jarka ka Temerinu, planira se rekonstrukcija i proširenje trenutne raskrsnice. Kružni tok kod Bačkog Jarka biće rekonstruisan i sastojaće se od dve saobraćajne trake u krugu.
 
Put će potom voditi do nadvožnjaka iznad železničke pruge, pa dalje ka Čeneju i oko Temerina, a ceo put imaće po jednu traku u svakom smeru.
 
Prema rešenju preduzeća "Infrastrukture Železnice Srbije", nadvožnjak je potrebno projektovati i izgraditi tako da je širine 10 metara, sa dve saobraćajne trake i obostranim revizionim stazama. 
 
 
Put od kružnog toka u Bačkom Jarku ka Novom Sadu sastojaće se od dva fizički odvojena kolovoza od kojih će po svaki imati po dve saobraćajne trake u istom smeru.
 
Postojaće i servisna saobraćajnica, kao i biciklistička i pešačka staza koja će služiti za opsluživanje sadržaja koji se planiraju van granica ovog Plana, a u skladu sa sadržajima puta koji su definisani planskim dokumentima Grada Novog sada.
Odvođenje atmosferskih voda biće rešeno preko planiranih otvorenih kanala u sklopu melioracionog sliva "Jegrička", odnosno ka Dunavu, a voda će se tretirati na separatoru za odstranjivanje ulja, masti i suspendovanih materija.
 
Investitor izrade nacrta Plana detaljne regulacije rekonstrukcije i izgradnje državnog puta IIa reda jesu JP "Putevi Srbije", a nosilac izrade je Odeljenje za urbanizam, stambeno-komunalne poslove i zaštitu životne sredine Temerin.
 
Nacrt plana je prošao proces javnog uvida, a dalje bi trebalo da odlučuje Skupština opštine o usvajanju plana i daljoj realizaciji.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Kolončanin

    29.01.2024 23:28
    Moji baba i deda čekali 70 godina, mama i tata 65 godina, žena i ja 50 godina, deca naša 20 godina. Znači čekamo ovaj put 300 godina!
  • Beba

    18.01.2024 09:10
    Vec ima 32 prigovora u opstini od strane poljoprivrednika.Parcele se seku u sredini .Potrebno je dobro razmotriti situaciju sa sto manje stete.
  • Nemo

    14.01.2024 12:34
    Šta je s Bukovcem?
    Kad ćete napraviti trotoar i bicikl. stazu od Petrovaradina do Bukovca?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti