Nađina priča ističe se kao primer kako posvećenost, radna etika i neiscrpna energija mogu dovesti do istinskog uspeha. Za osam meseci, ona je od studenta na radnom zadatku, preko šefice smene stigla do menadžerke Wolt marketa u Novom Sadu, pokazavši da mladost i ambicija mogu da kreiraju nove standarde u poslovanju.
U ovom razgovoru Nađa, ujedno i najmlađa menadžerka jedne od Wolt Market online prodavnica, otkriva da je brz napredak i uspeh postignut zahvaljujući visokoj agilnosti, učenju i snažnoj radnoj etici.
Kako ste došli na ideju da postanete deo tima Wolt marketa? Šta vas je podstaklo da se prijavite za taj posao?
Kada sam upisala fakultet, pre četiri godine, počela sam da radim preko omladinske zadruge i oprobala sam se u različitim poslovima, uključujući i rad u tradicionalnim marketima kao prodavac. Kako živim blizu objekta u kom se nalazi Wolt Market sa drugom sam redovno šetala pored i pitali smo se kako bi bilo raditi za njih. Ubrzo stvari su se poklopile, oni su tražili radnike, on se prijavio i dobio posao. Par meseci kasnije, ja sam kao student dobila mogućnost da pomognem dok su trajali godišnji odmori. Od tada sam vremenom napredovala i ostala ovde.
Foto: Wolt Market
Ono što me privlačilo jeste koncept marketa, nemate potrošače fizički u objektu, ali ipak stalno ste sa njima u kontaktu, i samim tim posao je dosta dinamičan. Jednom rečju potrošaču je dostupna virtuelna prodavnica, a mi je fizički pratimo i razvijamo, iz dana u dan. Imamo sve što i tradicionalna prodavnica, ako ne i više. To nas kandiduje za dnevne, nedeljne kupovine. Uvek je dostupan i svež asortiman voća i povrća, mlečnih proizvoda koji se pažljivo odlažu i prati ih hladni lanac.
Kako biste opisali svoj put napretka od studentske prakse do pozicije menadžerke za samo osam meseci i koje osobine smatrate ključnim za vaša postignuća?
Jednostavno šta god da radim, pa čak i kad znam rokove, uvek dajem svoj maksimum da se posao završi, ako može, i pre roka. Videla sam priliku, mlada firma, koju tek čeka svetla budućnost. Svi su puni entuzijazma i pozitivnog su duha. Zahvaljujući velikom trudu i posvećenosti, komunikativnosti i tome što sam uvek dostupna drugima, uspela sam da napredujem i sada rastemo zajedno. Wolt Market danas ima šest online prodavnica u Beogradu, Nišu i Novom Sadu, čijim je građanima dostupna dostava svežih namirnica, prehrambenih proizvoda, kao i tehnike i drugih neprehrambenih proizvoda, koji stižu za samo pola sata do njih.
Foto: Wolt Market
Kako ste se nosili s izazovima koji su se pojavljivali tokom tranzicije iz studentskog života u profesionalni svet, posebno na tako odgovornoj poziciji?
Tranzicija iz studentskog života u profesionalni svet donela je sa sobom različite izazove. U samom startu činilo mi se da držim sve pod kontrolom, ali kako je odgovornost rasla, ispuštala sam konce studentskog života. Trenutno fakultet dosta trpi, ali svakako da imam želju da ga završim i da mu se posvetim.
Ključno je bilo usredsrediti se na organizaciju vremena i prioritete, kako bih uspešno uskladila sve obaveze. Takođe, aktivno sam tražila mentorske savete od iskusnijih kolega da bih se brže prilagodila radnom okruženju, naučila da efikasno rešavam izazove, i izgradim odnose sa članovima tima, kao i svim kolegama.
Kako ste se prilagođavali promenama i dinamičnom okruženju rada u industriji dostave hrane?
Prilagođavanje promenama i dinamičnom okruženju rada u industriji dostave hrane zahteva fleksibilnost, brzu reakciju i kontinuirano učenje. Aktivno pratim trendove i inovacije u industriji, kako bih bila korak ispred konkurencije i prilagodila naše poslovanje novim zahtevima tržišta. Osim toga, otvorena sam za povratne informacije od kupaca, partnera i članova tima, kako bismo kontinuirano poboljšavali naše usluge i procese. Pošto sam i sama korisnik usluga Wolt-a i Wolt Marketa, mogu iz ugla potrošača da vidim šta je to gde postoji prostor za unapređenje, te da radimo iznutra na poboljšanju.
Koji su vaši dugoročni ciljevi i vizija za dalji razvoj vaše karijere u industriji dostave hrane?
Cilj mi je da kao firma postavljamo standarde drugima, da se širimo. Cilj mi je da kupcima budemo prvi izbor, da im omogućimo kvalitetne, uvek sveže namirnice i dostavu u roku od 30 minuta. Za sada sam zadovoljna i težim daljem napretku.