Propusti rekonstrukcije Železničke stanice: Kako je nadzor ispustio ključne bezbednosne korake?
12.11.2024.•
0
Rekonstrukcija zgrade Železničke stanice u Novom Sadu urađena je na osnovu Ugovora iz 2018. godine.
Komentari 7
Nesa
Lalla
ni najmanje ne podrzavam ikog ko kupi ista i ne plati......
ali;
od devedesetih do danas;
stitine hiljada radnih mesta je unisteno...
istovremeno je u EPS-u nekoliko hiljada vise zaposleno...citaj visak radne snage...
javno se prica koliko takvo zadovoljstvo kosta..
Prema Zakonu o energetici EV je bila u obavezi da do aprila meseca 2006.godine postavi svoja brojila na razgranicenju javne i privatne povrsine!!!!
ona to nije uradila!!!
Sadasnja brojila su nesporno vlasnistvo potrosaca sa kojim EV nema nikakve dodirne tacke i po Zakonu nema prava prilaska jer je to napad na privatnu svojinu!!!!!!....
EV kojekakvim tipskim jednostranim ugovorima koji favorizuju EV a u kojima druge strane nema,pokusava da otme najblaze receno postojeca stara brojila.....
Po Zakonu mesto isporuke je merni uredjaj!!!
Znaci koliko KW puta jedinicna cena i toliki je racun!!!!!!
Sve ostale izmisljotine pod okriljem Agencije za energetiku su namet na vilajet!!!!!!!!
Kada se podvuce; ostje osnovno pitanje;
KOLIKO KOSTA KW STRUJE???????????!!!!!!!!!!!!
Narodna kaze;
Ko prvi vice drste lopova??!!!
LOPOV!!!!!!
Druze Tito,skrenusmo sa puta;
Sad nas je@ i Kurta i Murta!!!!!!!!!....
Filip
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar