Demanti Elektrodistribucije Srbije na tekst "Pametna brojila i muke Novosađana"

Elektrodistribucija Srbije uputila je demanti na tekst "Pametna brojila i muke Novosađana: 'Te je neočitano, te duplo veći računi, ko je ovde lud?'" koji je objavljen u petak, 12. jula 2024. godine.
Demanti Elektrodistribucije Srbije na tekst "Pametna brojila i muke Novosađana"
Foto: 021.rs
U demantiju se navodi:
 
"Pokušavajući da po ko zna koji put reciklirate istu priču staru nekoliko meseci o navodnom pogrešnom očitavanju brojila potpuno neosnovano povezujete reklamacije računa za električnu energiju sa ugradnjom pametnih brojila i uz to u ceo kontekst ubacujete i kompaniju Nites koja nema nikakve veze sa tim procesom.
U tekstu na portalu 021 iznet je niz kontradiktornih informacija s namerom da se korisnici elektrodistributivnog sistema dovedu u zabludu jer pomenuti softver nema apsolutno nikakve veze ni sa obračunom potrošnje električne energije ni sa izdavanjem računa ni sa ugradnjom pametnih brojila.
 
Okvirni sporazum o implementaciji sistema, merne opreme i implementaciji softverskog modula za centralizovani nadzor potrošnje predviđen je za primenu u trafostanicama i u fazi testiranja je u cilju detekcije i analize gubitaka za Distributivno područje Novi Sad, koje pokriva celu Vojvodinu. Ponavljamo, taj softver nema uticaja ni na obračune računa kako je navedeno u tekstu niti ima takvu namenu. Da ste pitali za taj softver, pojasnili bismo, kao što već i više puta odgovaramo na neosnovane optužbe o pametnim brojilima, koja su u primeni u svim razvijenim zemljama EU.
Navodima izjava oko bilo kakvih problema sa računima, mešanjem nadležnosti i poslovanja Elektroprivrede Srbije i Elektrodistribucije Srbije zlonamerno ste spojili više nespojivih informacija i doveli čitaoce i javnost u zabludu.
 
Kao što smo već naveli u odgovoru na vaša pitanja, ukoliko korisnici primete eventualnu grešku u očitavanju, ekipe Elektrodistribucije Srbije proveravaju reklamacije i ako se utvrdi da je reklamacija opravdana snabdevač dostavlja korigovan račun. Ne postoji mogućnost da korisnici budu finansijski oštećeni na primer ulaskom u crvenu zonu, jer se potrošnja srazmerno raspoređuje po mesecima.
 
Posle ovako konfuznog teksta u kojem je izmešano sve što ima bilo kakve veze sa brojilima, električnom energijom, smanjenjem gubitaka, trafo stanicama i očitavanjem potrošnje zaista jedino pitanje iz naslova teksta ima smisla."

Teme

EPS

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti