Zatvaranje stanice diže cenu karte na 70 dinara
Poskupljenje karata samo je jedna od loših posledica koje bi uzrokovalo zatvaranje stanice, tvrdi direktor Gradskog saboraćajnog preduzeća, Branislav Bogaroški. On smatra da je jedina alternativa tome da Grad iz budžeta godišnje izdvaja dodatnih 224 miliona dinara za Gradsko saobraćajno, koliko bi to preduzeće izgubilo zatvaranjem MAS-a. "Ukoliko bi se išlo na varijantu da se ne odobre sredstva iz budžeta, nego da se trošak prevali na korisnike naših usluga, to znači da bi pojedinačna karta u prvoj zoni bila 70 dinara. A trenutno je 45", kaže Bogaroški.
Subvencionisane karte za studente i đake morale bi biti duplo skuplje, broj izdatih besplatnih godišnjih karata, kojih je oko 37.000, bio bi više nego prepolovljen, a za tehnološki višak bilo bi proglašeno oko 130 zaposlenih u Gradskom saobraćajnom. Direktor ovog javnog preduzeća ne može ni da pretpostavi u kom pravcu bi organizacija gradskog saboraćaja išla u slučaju zatvaranja sadašnje Međumesne autobuske stanice. "Ali sasvim sigurno, zbog povećanja troškova, više ne bi bilo intervala od šest, sedam i devet minuta u špicu. Verovanto bi gradski prevoz kakav poznajemo prestao da postoji", procenjuje direktor Gradskog saboraćajnog preduzeća.
Bogaroški kaže da sadašnja stanica ima dozvolu za rad, a da je postupak legalizacije u završnoj fazi, tako da očekuje da u što skorije vreme Gradsko saobraćajno dobije upotrebnu dozvolu za stanicu. Iako je urbanističkim planovima predviđeno da nova stanica bude na placu ATP "Vojvodina", Bogaroški smatra da je reč o promašenoj investiciji. "Generalnim urbanističkim planom može da se predvidi da se u srednjem Banatu napravi rudnik gvožđa. Hoće li on da radi ili ne, zavisi od toga koliko to ima smisla", kaže Bogaroški.
Na pitanje kako je moguće da od sporedne delatnosti Gradskog saobraćajnog preduzeća, odnosno upravljanja stanicom, toliko zavisi prevoz putnika, Bogaroški kaže da sve što se zaradi na MAS-u ide za gorivo, što je dovoljno za pokrivanje tromesečnih troškova. "Kada tih para ne bi bilo, mi bismo bili u ozbiljnom problemu", kaže Bogaroški.
A u ozbiljnom problemu Grad će biti i u slučaju da ne dođe do zatvaranja Međumesne autobuske stanice, ukoliko bude morao da na osnovu sudske odluke obešteti Iliju Devića, koji je finansirao izgradnju stanice na placu ATP "Vojvodina". (D.S.)
Komentari 73
Dejana
Тржишна утакмица одређује ко опстаје.
Девић се тиз неког разлога замерио свим приватним превозницима у Војводини и они су сви одлучили да бојкотују његову станицу.Ту уопште нису баш толико чиста посла.
Предмет уговора може да буде његова станица и ту се све мора испоштовати то се слажем,али ако му је НЕКО гарантовао затварање друге станице,онда се после тога није дизала прашина ради тог НЕКОГ па и по цену да држава изгуби спор пред Страсбуром,што ће грађане и те како да кошта,онда имамо правао да знамо ко је тај НЕКО и исто тако ко га штити све време док се губе спорови а камате расту.По могућности пре избора.
Ко нас у ствари кошта толико?
По мени локација станице је идеална,а то што је скоро шири центар нема везе,у Београду је ужи центар па не праве разне марифетлуке око тога,а пуно је већа оптерећеност саобраћајем.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar