Novosadska realnost: Gajbicama rezervišite parking mesto

Novosađani se na razne načine dovijaju kako bi pronašli slobodno parking mesto. Ponekad je to i na štetu drugih.
Novosadska realnost: Gajbicama rezervišite parking mesto
Foto: 021.rs

Situacija u kojoj su se našli mnogi vozači u Novom Sadu je besomučno kruženje po kraju ili čekanje na parkiralištu dok se ne ukaže slobodno mesto. 

Redakciji 021.rs javio se građanin iz Adamovićevog naselja koji se požalio na situaciju iz komšiluka. Kako kaže, u Ulici braće Grulović nedavno je omogućeno bočno parkiranje.
 
"Stanari uzurpiraju javnu površinu postavljanjem gajbica za voće, čunjevima. Jedan stanar je vezao čunj lancem", žali se ovaj Novosađanin.
Već smo pisali o situacijama u kojima vas građani svojim telima blokiraju da se parkirate na određeno mesto zato što oni čuvaju mestu za nekog drugog. 
 
Odlukom o javnim parkiralištima u Novom Sadu zabranjeno je ograđivanje parking mesta, ostavljanje plovnih objekata, drugih stvari i predmeta, kao i korišćenje parkirališta na način suprotan nameni, samovlasno uređenje rezervisanog parking mesta, kao i druge radnje koje dovode do prljanja, oštećenja ili uništavanja javnog parkirališta.
 
Osobe koje krše gradsku odluku mogu biti novčano kažnjene sa 8.000 dinara.
  • Betmen

    24.07.2024 05:55
    Društvena nepravda, otimačina
    U Kraljevića Marka ima onaj "park" kompleks od 500 stanova što je u stvari sami beton. To je slika i prilika sveta u kome živimo. Pored toga što na tom mestu sad ima bar 1000 ljudi (dvadeset autobusa, ko bolje razume na autobuse), ima i sto puta više automobila. To se zove investitorski urbanizam ili radim šta ja hoću, a vi možete da mi ... Sad kad su zgrade useljene to izgleda na sledeći način: Oni imaju "svoju" privatnu parcelu i rampe, ograde, betonske zidove da se ne može proći ni peške, ali naravno nemaju mesta za 500 automobila. Zato je parking prostor svih drugih zgrada izgrađenih u mrskom socijalizmu sve do Bulevara, pa i dalje, "javni" i tu može da se uguzi ko god hoće, tu mogu da se oderu zelene površine u "rekonstrukciji" da bi se posadili kontejneri i parking mesta ljudima pod prozore za tih novih 1000 ljudi. I još to bude "dužnost" grada i trošak budžeta, jer oni su "platili". Tako svima na kraju taj jedan investitor određuje granice, objasni im da je ta teritorija zaposednuta i još im se naglasi da su oni sad manjina, a da većina sme, može i hoće da ih teroriše bez ograničenja ili nek se odsele...Pa se onda čudite kad bude krvavih obračuna oko parkiranja. Nije to zbog mesta, nego zbog sile.
  • Deda Joca

    23.07.2024 08:04
    Propis
    Čisto da se zna: Pravilnik o uslovima i normativima za proketovanje stambenih zgrada i stanova (Sl.glasnik 58/2012, 74/2015, 82/2015) u članu 3 propisuje: "Parkiranje vozila za potrebe stambene zgarde projekltuje se u skladu sa planskim dokumentom, kao podzemni, otvoreni, natkriveni parking prostor.. Broj parking mesta po jednom stanu određuje se u skladu sa planskim dokumentom". Da li je ijedan pojekat zgrade u poslednjih 30 godina uradjen u skladu sa ovim Pravilnikom? Da li je IJEDAN INVESTITOR izgradio bar trećinu propisanih parking mesta, a da ih nije prodao?
  • jole

    23.07.2024 07:57
    Naša posla
    Kad prave podzemne garaže bunimo se,kad nemamo gde da parkiramo bunimo se.Ko će nama udovoljiti....

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti