Kako je saopštio Jankulović, rekonstrukcija Železničke stanice u Novom Sadu počela je još u oktobru 2021. godine, pa je stanica prvi put svečano otvorena 2022. godine, u jeku predizborne kampanje, sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem i premijerom Mađarske Viktorom Orbanom.
"Isti taj deo koji je predstavljen javnosti kao veliki uspeh Srpske napredne stranke, a pre svega, Aleksandra Vučića, ponovo je zatvoren godinu dana kasnije zbog radova. Sada je ona ponovo otvorena u prisustvu Maje Gojković koja možda i ne zna da je ovo drugo otvaranje, možda će biti i treće ako nastave ovim tempom", poručio je Jankulović.
Poslanik SSP kaže da se zna da su radovi zajedno sa izgradnjom pruge na deonici Novi Sad – Beograd koštali 934 miliona dolara.
"U samu zgradu uloženo je 65 miliona evra. Ono što je do pre samo 10 godina bila najrazvijenija železnička mreža Evrope ova vlast je uspela ekspresno da uništi i sada se za izgradnju i rekonstrukciju istih ovih pruga daju milijarde. Ovakve duple rekonstrukcije postaju novi metod režima za pljačku i džeparenje budžeta građana - rekonstrukcija rekonstrukcije i otvaranje otvorenog", zaključio je Jankulović.
Da je Železnička stanica Novi Sad "potpuno u funkciji" objavljeno je pre mesec dana. Otvaranju su prisustvovali pokrajinska premijerka Maja Gojković i ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
Rekonstruisana stanica je prethodno otvorena 2022. godine, a nadležni su kasnije poručili da to nisu finalni radovi. Više o tome koliko je i u šta uloženo se ne zna, jer je, kako je pisao 021.rs, ovaj projekat tajna, budući da "kineski partneri" odbijaju da otkriju ugovore "trećim stranama".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 29
Novosadjanin
Duda
Starosadski duh
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar