GSP je izdvojio milion i po dinara za pet meseci tehničke podrške za kol centar. Usluga podrazumeva prijem i obradu telefonskih poziva u vezi sa kartama kupljenim preko portala i aplikacije "Buska" i informisanje putnika o otkazivanju prevoza ili promeni termina polaska.
Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji objavljenoj na Portalu javnih nabavki, način komunikacije je, u zavisnosti od prioriteta, poziv, SMS ili mejl.
Odabrana firma biće dužna da uslugu pruža svaki dan, 24 sata dnevno.
Inače, GSP je ovu nabavku raspisao 24. avgusta, a rok za podnošenje ponuda je 3. septembar. To znači je ponuđačima dato ukupno 11 dana da ponudu pripreme i pošalju. Ovako kratki rokovi za nabavke su nešto na šta je Državna revizorska institucija upozorila ovo preduzeće u nedavno objavljenom izveštaju o reviziji.
U izveštaju se navodi da je kod dva postupka javnih nabavki ukupne procenjene vrednosti 20 miliona dinara preduzeće onuđačima dalo prekratke rokove da pripreme ponude. Rokovi za podnošenje koje je dalo preduzeće iznose 11, odnosno 12 dana, dok je zakonski rok 25 dana.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Spiridon Kopicl
ja
Џемо
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar