"Ministre Vesiću, zašto usluge prevoza železnicom skaču, a kvalitet drastično opada? Srbijavoz je dozvolio sebi povećanje cena karata, zajedno sa dodatnih 500 dinara za kupovinu karata u vozu, ali su putnici prevareni već prvog dana. Mnogi putnici u Novom Sada su jutros propustili svoj prevoz i s punim pravom su ogorčeni", kazala je članica Predsedništva SSP iz Novog Sada Danijela Grujić.
Kako navodi SSP, "na železničkoj stanici u Novom Sadu jutros se red za prodaju karata protezao duž ulice, jer aparati za prodaju karata nisu radili, mobilna aplikacija je bila nefunkcionalna, a samo jedan šalter je bio otvoren".
Dodaju da je uz to "još i dodatna kontrola karata na ulazu u voz na samo jedna vrata podigla temperaturu do ključanja".
"Odluka Srbijavoza da poveća cene karata bez rešavanja osnovnih problema u usluzi je klasičan primer stavljanja kola ispred konja. Ova situacija sugeriše da Srbijavoz nije raspoložen da prihod reinvestira u poboljšanje korisničkog iskustva", kazala je Grujić.
Dodala je da su putnici možda i spremni da plate više za bolju uslugu, ali sigurno nisu spremni "za drastično lošiju i nepouzdanu uslugu".
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 8
pajo patak
Godine 1856. završena je i otvorena za javni saobraćaj sa parnom vučom železnička pruga od Bazijaša do Jasenova. Dve godine kasnije 1858. puštena je u saobraćaj železnička pruga Jasenovo– Temišvar. Ova pruga je bila vrlo važna u privrednom pogledu, jer je bila povezana sa svetskim saobraćajem.
Stari latini su rekli da je istorija učiteljica života, nažalost nisi imao dobru учјитељицу.
ЛиМан
Ипак, њихова нестручност и неспособност, не мења чињеницу да су баш ови напредњаци, тј., актуелна власт, изградили ову пругу, и да сада истом саобраћају возови какве СЛУЧАЈНО нема Мађарска, Румунија, Бугарска, Грчка, Албанија, Црна Гора, Босна и Херцеговина, Хрватска и Аустрија.
Наравно, имају они спорије возове, али не овакве што иду 200 km/h.
Онда је јасно зашто се ђиласоиди буне, они би желели да имамо возове који развијају брзине 30-40 km/h, као у време владавине њихових жутих.
rale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar