GP Bravo ministarki Đedović: Novosađani u agoniji zbog računa za struju, rešite problem

Građanski pokret Bravo poziva odgovorne u EPS-u i EDS-u, kao i ministarku energetike Dubravku Đedović da reše problem Novosađana sa računima za struju.
GP Bravo ministarki Đedović: Novosađani u agoniji zbog računa za struju, rešite problem
Foto: 021.rs
"Izađite iz udobnosti kabineta, uhvatite se u koštac sa problemom i hitno iznađite rešenje za očitavanje i obračun potrošnje struje u Novom Sadu. Objasnite šta se događa, priznajte svoje greške i propuste, i rešite problem", poručuju im iz GP Bravo.
 
Ističu da građani Vojvodine i Novog Sada, poslovično najredovniji u izmirivanju obaveza prema državi, uključujući i račune za potrošnju električne energije, ne zaslužuju tretman kakvom su sada izloženi.
Iz GP Bravo podsećaju da su građani kojima su stigli nerealno visoki računi za struju za prethodni mesec ponovo u redovima ispred zgrade Elektrodistribucije Novi Sad. 
 
Jednima je obračunata velika potrošnja za prethodni mesec, drugima se na računu pojavio navodni dug iz ranijeg perioda, a treći nisu uspeli da saznaju za koji su iznos zaduženi.
"Novosađani stoje u redovima za reklamaciju, a za to vreme, u zgradi Elektrodistribucije Novi Sad rade samo dva šaltera i agonija oštećenih Novosađana na taj način se produžava i produbljuje", stoji u saopštenju ovog pokreta. 
 
Dodaju da oni koji su uspeli da stignu na red svedoče da se njihove reklamacije odbijaju uz nerazumna obrazloženja, a da računi ostaju nerealno visoki.
 
"Elektrodistribucija Srbije, kao ni Elektroprivreda Srbije, ne oglašavaju se povodom ove nezapamćene situacije u Novom Sadu. Ranije data objašnjenja da je problem sa računima nastao zbog uvođenja novog softvera i da deo očitanih stanja nije odmah mogao da se unese u softver, niti su dovoljna, niti rešavaju probleme Novosađana", navode iz GP Bravo.
  • Odbornik

    30.09.2024 17:40
    Evo npr o ovoj temi ste mogli da govorite na sednici skupstine u petak.Ali ne vi ste duvali u pistaljke i niste hteli da se konstruktivno prica.
    Pa sad odlucite se sta bi.
    Nismo glasali za vas da duvate u frulu nego da budete konstruktivni, postavljate pitanje,trazite odgovore.
    Znate vi imate pravo da postavljate odbornicka pitanja u pisanoj formi i da dobijete odgovor u pisanoj formi. Sto jelte mi obicni gradjani nemamo pravo.
    Da li ste trazili odgovore vezano za ispravnost vode kroz odbornicka pitanja.
  • Hoće neko reagovati?

    30.09.2024 17:37
    Prijaviti tužilaštvu!!!!
    Advokati, pa ovo je za istragu ko, šta i zašto ne radi tj. radi i da se već jednom prestane sa ovim maltretiranjem građana.

    Ministru Malom Siniši javiti da dođe i da utvrdi šta EPS od juna fakturiše građanima kad brojila nisu očitana a ni uplate građana nisu evidentirane !!!!

  • Sonja

    30.09.2024 17:23
    Dobro ste se setili
    Nije samo ovaj mesec problem, vec nekoliko meseci je problem, moji su poceli od leta, a mnogim nasim sugradjanima su poceli joj od decembra prosle godine. Koliko treba vremena da se primeti da ljudi mesecima stoje u redovima i mesecima mole da se problem resi, ovo se posebno odnosi na opoziciju, posto o ovoj sekti na vlasti stanje odgovara, oni su gluvi na apele svojih gradjana. Hvala vasem portalu sto uporno svakog meseca pisete o nasim mukama sa EPS-om.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti