EPS u saopštenju: 30 dinara popusta na onlajn plaćanje računa, postepeno ukidamo blagajne

Elektroprivreda Srbije ne reaguje zbog redova Novosađana koji se sad već mesecima žale na pogrešno očitana brojila i uvećane račune za struju, ali je sada izdala saopštenje.
EPS u saopštenju: 30 dinara popusta na onlajn plaćanje računa, postepeno ukidamo blagajne
Foto: 021.rs
Kako se ovo preduzeće pohvalilo u saopštenju, "čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala Uvid u račun, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 odsto na blagajnama Elektroprivrede Srbije". 
 
"Zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u poslovnicama EPS. Istovremeno, u narednih godinu dana, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije Uvid u račun ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije", kažu u EPS-u.
Dodaju da je za građane koji žele da plate račune na šalterima Banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci omogućena niža provizija u iznosu od 30 dinara. Takođe, Elektroprivreda Srbije je ranije svima koji pređu na elektronski račun omogućila dodatni popust od 50 dinara na svakom narednom računu. 
 
"Broj korisnika elektronskog servisa Uvid u račun raste iz dana u dan i premašio je 600.000, što je dodatno ubrzalo trend smanjenja broja transakcija na blagajnama. Građani će u poslovnicama EPS, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da podnesu reklamacije", zaključuje ovo preduzeće.
Podsetimo da građani mesecima muku muče sa problemima sa računima, ali nadležni ništa konkretno nisu uradili da reše ovaj problem, osim što su u Elektrovojvodini otvoreni šalteri za žalbe. Takođe, niko nije objasnio šta se dešava, zbog čega i dalje postoji problem i ko je za to odgovoran. 
 
U Elektrodistribuciji su naveli samo sledeće:
 
"Vojvodini je posle 20 godina uvođen novi softver i deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Proces modernizacije i primene novog softvera odvijao se uporedo sa redovnim aktivnostima i, na žalost, dolazilo je do određenih zastoja što se odrazilo i na kašnjenje računa kod jednog broja korisnika". 
 
  • V

    01.10.2024 14:06
    Lopovi
    Marš bre više lopovi , pravite budale od građana.
  • Sporedni lik

    01.10.2024 14:01
    Al ste na unapredili ..... dabogda pocrkali!!!
  • s

    01.10.2024 12:58
    sramota
    Provizija za elektronsku naplatu je sramota isto kao i redovi

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti