Potpisuje se ugovor o izgradnji pešačkog mosta u Novom Sadu: Gradiće ga Kinezi

Ugovor o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji pešačkog mosta u Novom Sadu, koji će spojiti kej sa Petrovaradinskom tvrđavom, biće potpisan danas.
Potpisuje se ugovor o izgradnji pešačkog mosta u Novom Sadu: Gradiće ga Kinezi
Foto: 021.rs
Pešačko-biciklistički most gradiće se na stubovima nekadašnjeg mosta Franca Jozefa.
 
U saopštenju Vlade Srbije se navodi da će potpisivanju ugovora o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji mosta sa pristupnim saobraćajnicama i rekonstrukciji postojećeg tunela sa liftovima do Gornjeg platoa Petrovaradinske tvrđave prisustvovati i premijer Miloš Vučević.
Ugovor će potpisati ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić i predsednik China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group LTD Džuang Jung.
 
Podsetimo, u novembru prošle godine je potpisan je Memorandum o razumevanju na realizaciji projekta mosta sa pristupnim saobraćajnim površinama na postojećim stubovima bivšeg mosta Franca Jozefa, saopšteno je iz gradske uprave.

Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić rekao je tom prilikom da "Novi Sad ne dobija samo most, već i atrakciju u podnožju Petrovaradinske tvrđave i odličnu povezanost sa međunarodnim biciklističkim koridorom Euro Velo 6".

  • Dragan

    03.10.2024 09:16
    ah
    to je urađeno za vreme Tadića a projektant nagrađen postojala je slika iz vremena DS. Jedna zanimljivist znate li da je Žeželjev most bio pred rušenjem kad su bile velike poplave i delovi mosta su popucali. Građani čistili most da bi se bar mogli proći. Naši stručnjaci odlučili da ceo most dignu sa pneumatskim dizalicama dok ne prođu poplave. Tako smo sačuvali most a danas imamo sterilnu limariju zvanu most.
  • Nemanja

    02.10.2024 22:47
    Glupost
    Glupost na kvadrat: Duga, na kojoj se automobili jedva mimoilaze bi trebalo da postane pešački most, ceo Gradić pešačka zona, a na ovim stubovima pa kroz tunel da bude napravljen most u produžetku Cara Lazara, sa četiri trake, spoljne za isključivanje prema Žeželju i Trandžamentu a centralne kroz tunel i da zaobiđu Gradić kod Lovotursa.
  • @Miki

    02.10.2024 20:48
    Nama je dobra i skela
    Sremska i bačka sela će i dalje biti povezana samo skelama i to na međunarodnom plovnom putu, jer nema mosta od B. Palanke do 40 km udaljenog Novog Sada koji na postojeća 3 dobija još 3, od kojih su dva prevashodno za bahaćenje...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti