Ministarka Đedović: Problem računa za struju u Novom Sadu se efikasno rešava, uložen ekstra napor

Ministarka energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se "efikasno rešava problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu".
Ministarka Đedović: Problem računa za struju u Novom Sadu se efikasno rešava, uložen ekstra napor
Foto: 021.rs
"Najvažnije je ga građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani. Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto", tvrdi Đedović Handanović.
 
Cilj je, kaže, da grešaka više ne bude uopšte i zato se "ulaže ovoliko u modernizaciju opreme i procesa".
Ona je za Politiku rekla da je "problem velikih računa u Novom Sadu izolovana situacija".
 
Kaže i da je "naloženo Elektrodistribuciji Srbije i EPS-u da ulože ekstra napor i kontrolu, što su oni i sproveli".
"Cilj je da se građanima olakša proces ulaganja reklamacija. Trostruko su uvećani kapaciteti na šalterima gde se ulažu reklamacije, produženo je radno vreme šaltera, a reklamacije građani mogu da ulože i onlajn preko platforme EPS-a 'Uvid u račun'. Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovede mere urodile plodom", rekla je Đedović Handanović.
 
Podsećamo da Novosađani probleme sa računima za struju imaju već mesecima.
 
Brojni građani iz meseca u mesec stoje ispred zgrade Elektrovojvodine i satima čekaju kako bi uložili žalbe.
 
Osim kašnjenja samih računa, građanima su počeli da pristižu nerealno veliki računi, kao i navodni prethodni dugovi. Građani se žale i na odbijanje reklamacija.
 
U Elektrodistribuciji Srbije, koja je zadužena za očitavanje brojila i informacije koje se kasnije prosleđuju Elektroprivredi Srbije kako bi se izdali računi, tek pre nekoliko dana su se izvinili građanima i najavili korekcije računa.
 
Kao opravdanje, ponovili su da su u Vojvodini, posle 20 godina, uvedeni novi softveri i da zbog toga deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 104

  • Starosadjanin

    09.10.2024 09:34
    Alibaba(djedovic) sa 40 rajzbojnika pljackaju u nasem gradu.
  • Budisavcanin

    09.10.2024 08:54
    Stavili novi sat sa daljinskim ocitavanjem i broj brojila nije isti sa brojom racuna,otisao da reklamiram i sada su stavili dva brojila na racun.Ljudi dali je ovo normalno??
  • андра

    09.10.2024 08:01
    laž
    možda se rešavaju ali ne uspešno. AKO mesec ima 30 dana i ako je zelena tarifa 350 kvh i ako je datum očitavanja u oba meseca prvi u mesecu kako ke na računu zelena 303 kvh a ostatak u plavoj tarifi. Odgovo na reklamaciju je poduži tekst (tipski) u kojem se uopšteno objašnjava kako se vrši obračun. Pa baš zato što obračun nije urađen kako treba pisana je reklamacija. Nigde u odgovoru nije naveden konkretan primer za baš taj obračun i za to brojilo. Upućuju na vansudsko poravnanje. Van pameti... znači NE rešavaju se reklamacije već se dupliraju.... pa kome pre dosadi. Novac za koji sam oštećen je oko 240 dinara. TAKAV JE KAKAV JE ALI MOJ JE. Ako kažem da im to ostavljam nerešeno , odnosno ukradeno šta je sledeće... 2400 pa24000 pa240000... pa ...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti