U saopštenju su ocenili da jedino takav epilog "može zaštiti arhitektonsku i inženjersku struku od kolektivne degradacije" a porodicama stradalih "da pruži barem delimičnu utehu i osećaj pravde".
"Da bi se ovo i desilo, apelujemo na sve naše kolege koje će biti uključene u ovu istragu da deluju prema najvišim etičkim i moralnim standardima struke, ali i ljudskosti. Apelujemo i na sve vršioce javnih dužnosti da se uzdrže od paušalnog prebacivanja krivice i sačekaju ishod istrage", saopštilo je Udruženje arhitekata Srbije.
Podsetili su da je Železnička stanica u Novom Sadu izgrađena 1964. godine i ocenili da je arhitekta inženjer Imre Farkaš zajedno sa svojim timom inženjera i graditelja "u veoma limitiranim finansijskim, tehnološkim i vremenskim uslovima uspeo da sagradi velelepni modernistički objekat, koji je izdržao test vremena".
"Nažalost, 60 godina kasnije naša generacija inženjera i izvođača, sa veoma izdašnim budžetom, naprednom tehnologijom i dovoljno vremena nisu uspeli da prođu ovaj test, dozvolivši da objekat u vlasništvu Srbije, rekonstruisan sredstvima i pod nadležnošću organa Republike postane opasnost po bezbednost građana Novog Sada i nažalost dovede do tragičnog stradanja 14 osoba", piše u saopštenju.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Laik
Koja
Zivko Stojanovic
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar