Ignjatović je agenciji Beta kazao da je CIP kao projektant konkurisao i za nadzor, ali da taj posao nije dobio.
"Ne želim da komentarišem dok traje istraga, ali da je CIP dobio nadzor radova, ova tragedija na Železničkoj stanici u Novom Sadu se ne bi desila. Mislim da CIP nije kriv. CIP je pored projektne dokumentacije trebalo da radi i nadzor. Dali smo ponudu, ali taj posao nismo dobili. Ako je CIP dobio posao izrade projektne dokumentacije, trebalo je da dobije i nadzor. Da je CIP radio kompletan projekat reknstrukcije Železničke stanice, onda bismo samo mi bili jedini odgovorni. Da je CIP radio projekat rekonstrukcije Železničke stanice zajedno s nadzorom, ova tragedija se nikada ne bi desila. Šta je dalje bilo, to je na njima, a ne na CIP-u", istakao je Ignjatović.
U Višem javnom tužilaštvu u Novom Sadu saslušano je više od 50 osoba zbog tragedije na Železničkoj stanici kada je nakon pada nadstrešnice poginulo 14 osoba, dok je troje teško povređeno.
Javnosti je, za sada, poznato samo da je među saslušanima u svojstvu građanina bio i bivši ministar građevine Goran Vesić.
Tužilaštva se nisu oglašavala u vezi sa nesrećom na Železničkoj stanici u Novom Sadu još od 5. novembra. Portal 021.rs je u više navrata slao pitanja u vezi sa nesrećom, ali ovaj organ ne reaguje.
Pitanja koja smo postavili (i postavljaćemo) njima, ali i drugim nadležnima u ovom slučaju, možete da vidite
OVDE.
Komentari 12
Nadzor
kika
pajo patak
1. kao u staroj reklami: da si biomed pila u autobusu bi bila
2. da baba ima rep, bila bi babun
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar