Potrošači nemaju prava
Potrošačima u Srbiji krši se čak i osnovno pravo koje propisuje povelja Ujedinjenih nacija - pravo na zadovoljenje osnovnih potreba, navodi Goran Papović iz Udruženja za zaštitu potrošača. On smatra da ni u ostvarivanju ostalih prava situacija nije ništa bolja.
"Pravo na zadovoljenje osnovnih potreba podrazumeva dostupnost najnužnijih proizvoda - hrane, odeće i obuće, stambenog prostora, zdravstvene zaštite, obrazovanja i higijene. Kada kažem da se krše osnovna prava, mislim prvenstveno na potrošačku korpu koja se stalno fingira, kao i podaci o zaradama. Osim toga, ne poštuju se ni pravo na informisanost i bezbednost kao ni pravo na izbor. Sa predstavnicima Ministarstva trgovine imaćemo priliku da porazgovaramo o tome šta se u proteklih godinu dana poradilo u vezi sa Zakonom o bezbednosti hrane – koliko možemo biti sigurni u bezbednost mesa i mlečnih prerađevina koje kupujemo na pijacama", ističe Papović.
Prema njegovim rečima, Ministarstvo trgovine 18. marta otvara kol centar za potrošače i njihove primedbe i po prvi put će biti suočeno sa činjenicom koliko su potrošači u Srbiji nezadovoljni. Broj kol centra biće 0800 103 104.
Komentari 1
pricam pricu
ali eto mora se zadovoljiti forma EU,samo to.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar